    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy warto tą płytę kupić?
    Date: Tue, 22 Nov 2011 17:03:28 +0100

    Dnia 21-11-2011 o 22:29 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    > Mógłbyś rozwinąć? Co Ci się w moim poście nie podoba? Radzę autorowi
    > wykluczyć
    > jedną z opcji, ponieważ takie mam doświadczenia z MSI. O innych firmach
    > póki co
    > się nie wypowiadam. Masz inne zdanie? Napisz to zamiast personalnego
    > ataku.
    > Dostaniesz zaraz należyta odprawę i zrobi Ci sie przykro i głupio.
    > nazwiesz mnie
    > chamem i splonkujesz. Pamiętaj jednak, że to Ty zacząłeś.

    W którym miejscu Twojego postu jest napisane o Twoich doświadczeniach z
    marką MSI? Zdanie typu "to jest szajs" mogę napisać o każdej firmie (MSI,
    Asus, Gigabyte, Asrock) ponieważ wszystkie miewają wpadki, tylko co zrobi
    wtedy ogłupiały pytający? Pewnie podziękuje za konkretną odpowiedź :)

    Gdybyś napisał przynajmniej na czym się przejechałeś, zamiast tego
    bezsensownego niczym nie uzasadnionego stwierdzenia, to i ja chętnie
    poczytam. I to ode mnie żądasz rozwinięcia - a gdzie Twoje?
    Ja np. mam bardzo dobre choć nie za szerokie doświadczenia z MSI, a ich
    teraźniejsze płyty główne w niczym nie ustępują innym producentom. Jakby
    nie patrzeć jest to - zdaje się - trzeci "gracz" w tym segmencie.
    Czy MSI K9A2-Neo jest złą płytą?, bo ja widzę np jak właśnie rozsypuje się
    flagowy produkt Asusa na Socket A - A7N8X-E Deluxe.

    Nie było moim zamiarem Ciebie atakować, to miał być taki "prowokacyjny"
    żart. Bardzo przepraszam, jeżeli poczułeś się urażony. Mam jednak czasami
    takie nieodparte wrażenie, że pod nickiem Remek piszą dwie różne osoby :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail