  • 11. Data: 2011-11-22 17:01:26
    Temat: Re: Czy warto tą płytę kupić?
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Nie ma się co kłócić, bo nie tędy droga, ale faktycznie myślałem, że
    padną jakieś konkrety za i przeciw. A tak to raczej chyba zdam się po
    części na dane techniczne i na własne widzi mi się.

  • 12. Data: 2011-11-22 18:11:31
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maru" napisał w wiadomości
    > Nie ma się co kłócić, bo nie tędy droga, ale faktycznie myślałem, że padną
    > jakieś konkrety za i przeciw. A tak to raczej chyba zdam się po części na
    > dane techniczne i na własne widzi mi się.

    Widzi mi się że to bedzie najlepsze rozwiązanie...

  • 13. Data: 2011-11-23 03:48:06
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "WiesłaW" napisał:

    > W którym miejscu Twojego postu jest napisane o Twoich doświadczeniach z
    > marką MSI? Zdanie typu "to jest szajs" mogę napisać o każdej firmie (MSI,
    > Asus, Gigabyte, Asrock) ponieważ wszystkie miewają wpadki, tylko co zrobi
    > wtedy ogłupiały pytający?

    Wyraziłem swoje zdanie. Ty mogłeś wyrazić swoje.

    > Gdybyś napisał przynajmniej na czym się przejechałeś, zamiast tego
    > bezsensownego niczym nie uzasadnionego stwierdzenia.

    Jeśli autor wątku zapytał by o szczegóły to bym je podał. Radzę Ci zrezygnować z
    określeń typu "bezsensownego", "niczym nie uzasadnionego", bo za chwilę
    dostaniesz należyta odprawę. Widzę, że aspirujesz do jakiegoś autorytetu z
    prawem do oceny moich wypowiedzi. Przepraszas i następnie robisz to samo. I na
    koniec. Odpowiadam autorowi, nie Tobie i Twoje zdanie mnie nie interesuje póki
    co.

    Remek

  • 14. Data: 2011-11-23 03:59:06
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Maru" napisał:

    > faktycznie myślałem, że padną jakieś konkrety ...

    Moja ocena jest za tzw. całokształt. Nie ma co sie rozpisywać. Chcesz wierz, nie
    chcesz nie wierz, ale jak kupisz MSI to za jakiś czas podziel się swoja opinią.

    > chyba zdam się po części na dane techniczne i na własne widzi mi się.

    Dobrze Ci radzę. Zapomnij o MSI. Asrock oceniam na 3+. Polecam Asusa, lub
    Gigabyte. Koniecznie na chipsecie Intela. I dpbrze zapoznaj się z wyposażeniem
    płyty. Chociaż teraz raczej trudno znaleźć płytę, która by nie miała złącza
    SATA, czy FireWire, ale strzeżonego ... Zapoznaj się również z listą
    obsługiwanych procesorów i dostępnością driverów.

    Remek

  • 15. Data: 2011-11-23 10:57:00
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > SATA, czy FireWire, ale strzeżonego ... Zapoznaj się również z listą
    > obsługiwanych procesorów i dostępnością driverów.

    MSI to szajs, plyty na AM2 z chipem Intela...

    Polecam dokonczyc flaszke i isc spac ;)

    --
    Pozdr

  • 16. Data: 2011-11-23 13:10:32
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "G Nowak" napisał:

    > MSI to szajs, plyty na AM2 z chipem Intela...

    > Polecam dokonczyc flaszke i isc spac ;)

    Nie doczytałem, że to AMD. Rzeczywiście nie ma o czym mówić. Od pewnego czasu
    AMD też omijam z daleka. Dla mnie EOT.

    Remek

  • 17. Data: 2011-11-23 13:15:29
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Nie doczytałem, że to AMD. Rzeczywiście nie ma o czym mówić. Od pewnego czasu
    > AMD też omijam z daleka. Dla mnie EOT.

    Zapomniales dodac, ze omijasz bo jest to "szajs" ;p

  • 18. Data: 2011-11-23 14:14:28
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > MSI radzę omijać z daleka. Gorszego szajsu ze świecą szukać.

    problem w tym, że wszystkie płyty to mniej więcej ten sam poziom szajsu. Z
    MSI miałem jak dotąd najmniej problemów. Najwięcej z Asusami czy Gigabyte.

  • 19. Data: 2011-11-23 16:17:42
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 23.11.2011 15:14, Doxent pisze:
    > problem w tym, że wszystkie płyty to mniej więcej ten sam poziom szajsu. Z MSI
    miałem jak dotąd najmniej problemów. Najwięcej z Asusami czy Gigabyte.

    A ja na odwrót, z Gigabyte mam świetne doświadczenia, a z
    ASRockami fatalne. MSI akurat miałem chyba tylko ze dwie i
    jedna już padła (kondensatory).

    W zasadzie nie ma co mówić, że jakiś producent płyt głównych
    nie jest godzien polecenia. Albo wszyscy są, albo żaden, bo
    wszyscy mają gorsze modele, gorsze serie, gorsze czasy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 20. Data: 2011-11-24 14:20:42
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "G Nowak" napisał:

    > Zapomniales dodac, ze omijasz bo jest to "szajs" ;p

    Po co ta złosliwość? Czy grupa dyskusyjna nie słuzy do wymiany opinii? To może
    byc ciekawa dtskusja. Oczywiście pod warunkiem powstrzymania się od ataków
    personalnych. Jestem długoletnim uzytkownikiem komputera i mam swoje
    doświadczenia i obserwacje. Obecność AMD na rynku spowodowała swego czasu
    gwałtowny spadek cen procesorów i płyt głównych. Jednak poza okresem Athlonów i
    Duronów klasy 1 GHz kontra Pentium III, kiedy to AMD górował wydajnością, jednak
    Intel ma dużą przewagę. Ich wyroby są ogólnie rzecz ujmując lepsze. Można
    podawać szczegóły. AMD po prostu nie nadąża. Ich procesor 64 bitowy, który miał
    być odpowiedzią na serię Pentium 4 to niestety nieporozumienie.

    Remek