    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Date: Fri, 16 Oct 2020 15:31:15 +0200
    <5f86ce2a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f86ddbe$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f8758d6$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f899dc3$0$536$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 16-10-2020 o 15:18, J.F. pisze:

    > A moze byc 1%, i kogo obchodzi czy splacisz czy nie.
    > ale przeciez my nie o tym - my o tym, czy jak sie zdarzy "mercedes
    > kaput" po miesiacu czy roku, to mozesz powiedziec "zabierajcie sobie ten
    > zlom" i przestac placic, czy placic musisz nadal ...

    Dokładnie tak - Pete twierdzi że tak można, a ja że nie.

    Cała reszta to już jego bajdurzenie, żeby ukryć fakt, iż nie można, w
    jego słowotoku.

    > No i co w takiej przykladowej umowie bedzie na temat zakonczenia umowy
    > przed terminem ?

    Że musisz zapłacić im wszystko na co się umówiłeś.
    Minus jakieś drobne z tytułu dyskonta.
    Ale to ostatnie też nie jest możliwe, gdy się rozmyślisz, tylko np. gdy
    samochód zostanie skasowany.