-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Tue, 10 Aug 2010 23:18:15 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy warto kupić takie BMW?
References: <i34drn$bko$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<i360hn$ol1$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<i36q9i$kh6$1@newsread1.aster.pl> <i...@p...onet.pl>
<i38cuc$q2r$1@pippin.nask.net.pl> <i38sjf$ssg$1@news.onet.pl>
<i...@p...onet.pl> <i39ph9$in$1@newsread1.aster.pl>
<i3a140$8d8$1@news.onet.pl> <i3a3dh$58m$1@news.dialog.net.pl>
<i3bjb9$j2g$1@inews.gazeta.pl> <i3cjj5$hss$1@news.dialog.net.pl>
<i...@p...onet.pl>
In-Reply-To: <i...@p...onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 34
Message-ID: <4c61c216$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.119.251
X-Trace: 1281475094 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27034 83.11.119.251:44648
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302797
[ ukryj nagłówki ]Pszemol pisze:
> "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
> news:i3cjj5$hss$1@news.dialog.net.pl...
>> To teraz jeszcze porównaj ilość Corolli i RS6 na rynku. Jak się jedna
>> Rolka spsuje, to będzie to kropla w Oceanie Atlantyckim. Jedno
>> padnięte RS6, to kropla w łyżeczce.
>
> A co to ma do rzeczy? Przecież takie zestawienia robione są
> w oparciu o procenty a nie liczbę całkowitych awarii...
>
>> Jakakolwiek naprawa RS6-tki, XK8, czy SL'a też jest zapewne sporo
>> droższa od odpowiadającej jej naprawy Corolli.
>
> W tych zestawieniach to nie ma znaczenia czy naprawa Corolli jest
> tańsza niż RS6 - zestawienia świadczą o ilości usterek. Jeśli RS6 się
> psuje częściej I NA DODATEK naprawy kosztują drożej to tym bardziej
> nie ma sensu za takim samochodem się oglądać, nie?
Tu jeszcze trzeba pamiętać o takich szczegółach jak grupa konsumencka w
którą celuje dany model.
Np. jednym z zabiegów który poprawił wskaźniki niezawodności Corolli
było wycofanie się Toyoty z motorsportu. Technicznie nic się nie
zmieniło, ale zmieniła się klientela.
Po prostu samochody dla emerytów mniej się psują niż samochody sportowe
które kupują ludzie którzy raz że jeżdżą więcej niż emeryt i w sposób
dużo bardziej zużywający samochód.
Kolejna sprawa to metodyka badania, bo to też można przeprowadzić na
wiele różnych sposobów.
Czy liczymy wezwania pomocy drogowej, usterki zgłaszane przez
właścicieli, wyniki badań rejestracyjnych itp. itd. W zależności od
sposobu przeprowadzenia badania mogą wyjść zupełnie różne wyniki.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.10 10:57 Yans van Horn
- 12.08.10 06:42 Pszemol
- 12.08.10 17:53 Tadeusz
- 14.08.10 01:45 Tomasz Pyra
- 16.08.10 14:04 kamil
- 10.09.10 05:47 Pszemol
- 10.09.10 08:38 Tadeusz
- 10.09.10 14:37 Pszemol
- 10.09.10 16:12 Tadeusz
- 10.09.10 19:40 Grzesiek
- 11.09.10 04:57 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=