  • Data: 2010-08-14 01:45:47
    Temat: Re: Czy warto kupić takie BMW?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:
    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    >
    > Znasz jakieś wyniki badań w których niemieckie auta wypadają
    > znacznie lepiej niż auta japońskie?

    Zwracam tylko uwagę że pod jednym hasłem "badanie niezawodności" można
    zmieścić bardzo różne rzeczy.
    W dodatku zwłaszcza wśród samochodów nowszych (powiedzmy młodszych niż 6
    lat) te wyniki, zwłaszcza w czołówce, zazwyczaj mają niewiele wspólnego
    z faktyczną technologią.

    Bo jak się okazuje najczęstszą awarią wymagającą wezwania pomocy
    drogowej jest rozładowanie akumulatora lub przegryzienie przewodów przez
    gryzonie.
    Z kolei awarie wykrywane przez stacje diagnostyczne to przepalone
    żarówki i łyse opony.
    Daleko, daleko dalej są prawdziwe awarie.

    A że jakoś japońskich się nie ima... W Corolli pierwszą żarówkę
    wymieniłem po 10 latach - "made in Japan" była.