  • Data: 2009-03-23 12:20:04
    Temat: Re: Czy warto dopłacać do 50D?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 13:01, p...@g...com wrote:

    > Ja wiem, że 50D to dobry sprzęt. Pytanie jaka jest różnica w jakości
    > zdjęć między 40D a 50D?
    > Czy to widać na zdjęciach? Lepszy LCD nie jest mi niezbędny, 15
    > megapixeli też nie koniecznie.
    > Bardziej zależy mi na rozpiętości tonalnej, oddaniu barw.

    > Mówisz body najpierw? Sam nie wiem. Większość osób zawsze poleca
    > najpierw szkło.
    > I jedno i drugie jest mi potrzebne.

    jesli masz kase to kup jedno i drugie , jesli rozlozysz w czasie to
    najpierw body

    w aparatach cyfrowych jakosc obrazu jest ciagle limitowana przez
    matryce bardziej niz przez obiektyw..
    zminiajac z 350 na 50d bedziesz mial 100% przyrost jakosci -
    pozostajac przy 350 d przechodzac na 17-55 is przyrost jakosci jaki
    zaobserwujesz na monitorze to bedzie moze 10%

    cwiczylem w praktyce.

    w analogu milo sens zaczynanie od dobrzch obiektywow pozniej body - w
    cyfrze jest odwrotnie.
    a wlasciwie jedno powinno bzc dopasowane do drugiego.
    slaba matrzca nie zobaczy dobrego obiektywu.

    niektore pomiary jakosci obrazu d50d wskazuja ze sa rwnie dobre jak z
    1 d a nawet nieco lepsze.

    skok jakosciowy z c40d do c50d jest olbrzymi - przekonasz sie
    stosujac rozne obiektywy.

    XXX