  • 11. Data: 2009-10-11 13:39:01
    Temat: Re: Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    J.F. wrote:

    > Czyli co zrobisz ?
    > Przeniesiesz sie do Plusa czy Ery ? A moze do Play ? :-)
    >
    > J.

    Majac karte kredytowa CitiBanku polaczona z programem 5plus, oraz
    abonament w taryfie kubali 75zl (czasami przekraczam), po mniej niz
    1.5roku wymienilem punkty na sluchawke bezprzewodowa na ucho. Male cos,
    ale cieszy ze przy okazji nic nie robienia (i tak trzeba korzystac z
    telefonu i kk) udalo mi sie uzbierac punkty na przydatny gadget.

    ----
    Piotr Sawinski
    www.sawinski.org

  • 12. Data: 2009-10-11 16:16:44
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy mógłbym Cie uprzejmie prosic o porównanie starego profity do nowego
    > payback - ile wtedy trzeba było wysać na usługi Orange zeby kupić
    > doładowanie za 50zł , a ile trzeba teraz wydać na takie samo doładowanie
    > ?
    >
    > ToMasz
    Stary Profit:
    za 1250 pln wydanych na doladowania otrzymywalo sie 1250 pkt do wymiany na
    doladowanie za 50 pln
    1250 = 50 co daje przelicznik 25:1 (4% zwrotu)

    Nowy Payback:
    za 10 000 pln wydanych na doladowania otrzymuje sie 5000 pkt za do wymiany
    na "produkty - nagrody" za 50 pln
    10000=50 co daje przelicznik 200:1 (0,5% zwrotu)

    nowy payback jest 8x mniej korzystny od Profitu.

    Z.

  • 13. Data: 2009-10-11 16:46:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 12:39:19 +0200, ToMasz wrote:
    >Rozumiem. niemniej jednak patrząc ze strony Orange - "zabrano" nam
    >premie za staż a proffit zmamieniono na payback. tak wiec wyliczennie
    >trzeba jeszcze raz zrobić

    No to masz wyliczenie - wtedy co dwa lata dostawalem doladowanie za
    50zl, albo co roku darmowy bilet do kina itp.

    A teraz po dziesiatkach lat dostaniesz rekawice kuchenna :-)

    J.

  • 14. Data: 2009-10-11 18:48:47
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > No to masz wyliczenie - wtedy co dwa lata dostawalem doladowanie za
    > 50zl, albo co roku darmowy bilet do kina itp.
    >
    > A teraz po dziesiatkach lat dostaniesz rekawice kuchenna :-)
    >
    > J.

    Teraz to ja ich wspólny program lojalnościowy mam w.... głębokim
    poważaniu. Z drugie strony niema sie co dziwić. to nie ORange wymyśliło
    payback. stary program lojalnościowy nie przysporzył im ani jedego
    klienta. Ci którzy byli w orange - korzystali. Mówi sie trudno. jakoś
    sobie życie poukładam :)

    ToMasz

  • 15. Data: 2009-10-11 19:45:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 18:16:44 +0200, Zdzislaw wrote:
    >Stary Profit:
    >za 1250 pln wydanych na doladowania otrzymywalo sie 1250 pkt do wymiany na

    Z tym ze punkty za doladowania sie skonczyly juz dawniej.

    J.

  • 16. Data: 2009-10-12 07:19:46
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Zdzislaw" <k...@i...eu> Odpowiedz na news:4ad20506@news.home.net.pl:

> [...]
    > doladowanie za 50 pln
    > 1250 = 50 co daje przelicznik 25:1 (4% zwrotu)

    A jak miałeś abo, i płaciłeś poleceniem zapłaty, to co miesiąc dostawałes
    dodatkowo 100 punktów. Przy abo 25zł/mc po 10 miesiącach (wydanych
    250zł)dostawałes 50zł w doładowaniu. A gdy do tego doliczyć punkty
    stażowe(300 za półroku tak?) to co około 7 miesięcy wpadało 50zł, przy
    wydanych 175zł. Czyli 175 = 50, co daje 3.5:1 (28% zwrotu).
    Dodatkowo co rok wpadało 500puntków za przedłużenie umowy, średnio licząc 250
    co pół roku. Czyli te 1250 punktów robiłem w około 5 mięsięcy, po wydaniu
    125zł. 125 = 50, co daje 2.5:1 (40% zwrotu).
    Nic dziwnego że orange zlikwidowało profita, nie opłacało im się to
    kompletnie.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 17. Data: 2009-10-12 07:43:34
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Nic dziwnego że orange zlikwidowało profita, nie opłacało im się to
    > kompletnie.

    o ile dobrze pamietam byl za moich czasow w idei 1zl = 1pkt, w kazdym razie
    obkupilem sie z ich katalogu w super osprzet, i jak konczylem umowe z reszty
    doladowalem lasce popa za 100zl i tam z 5zl mi przepadlo... w sumie w
    programie bylem z 3 lata a "wydalem" profitowych zlotowek jakies 400-500zl:)

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 18. Data: 2009-10-12 11:11:23
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    J.F. pisze:

    > No to masz wyliczenie - wtedy co dwa lata dostawalem doladowanie za
    > 50zl, albo co roku darmowy bilet do kina itp.
    >
    > A teraz po dziesiatkach lat dostaniesz rekawice kuchenna :-)

    Dokonywałam wczoraj aktywacji tego paybacku. Warunkiem jest podanie
    wszystkich danych osobowych-pesel-u, ile osob w rodzinie, jakie
    mieszkanie, zarobki, praca, czy masz konto w banku. Wszystkie pola trzeba
    wypełnić. To jest normalnie świństwo ze strony Orange, szpiegowanie
    (pewnie i donoszenie, sprzedawanie danych osobowych), włażenie z buciorami
    do cudzego życia i mieszkania. Żenada.

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-10-12 11:26:32
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 13:11:23 +0200, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >wypełnić. To jest normalnie świństwo ze strony Orange, szpiegowanie
    >(pewnie i donoszenie, sprzedawanie danych osobowych), włażenie z buciorami

    No patrz... A rejestrując na stronie Payback podajesz tylko imię,
    nazwisko, wiek adres i mail kontaktowy.... O tu:
    http://www.payback.pl/pb/id/244/index.html

    Zdrówko

  • 20. Data: 2009-10-12 13:04:01
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    J.F. pisze:

> [...]

    wypełnić. To jest normalnie świństwo ze strony Orange, szpiegowanie
    (pewnie i donoszenie, sprzedawanie danych osobowych), włażenie z buciorami

    To są dane dodatkowe i nie musisz ich wypełniać.