  • 1. Data: 2009-10-10 15:02:03
    Temat: ERA przełączenie abo ->TT żenada
    Od: "Dzik Morski" <o...@k...to>

    Telefon z abonamentu wypadł w środę wieczorem,
    dziś jest sobota... . Podobno mają na to 5 dni,
    5 dni roboczych ... , czyli sobota i niedziela się nie liczą ...

    Przeniesienie od Operatora do Operatora teraz może trwać
    1-2 dni, a tu po prostu kanał.

    Z takimi usługami to Era niech robi biznes gdzieś indziej...

  • 2. Data: 2009-10-11 10:09:03
    Temat: Re: ERA prze??czenie abo ->TT ?enada
    Od: ŁW <l...@o...pl>

    Mam troche doswiadczenia z dzialem technicznym ery, z przenoszeniem u
    nich numeru, ze zmianami kart sim i innymi cudami i moge smialo
    powiedziec, ze naprawia to za minimum 2 tygodnie. Sam 4 tydzien walcze o
    wylaczenie numeru w erze, mimo ze przenioslem go dawno do plusa (jest w
    dwoch sieciach aktywny). Juz nawet wyzwiska w salonie na nich nie dzialaja.

  • 3. Data: 2009-10-12 07:55:39
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ŁW <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > dwoch sieciach aktywny). Juz nawet wyzwiska w salonie na nich nie dzialaja.

    Ja mam jakoś lepsze doświadczenia. ogólnie trzeba ich pytać , co się dzieję.
    zresztą przy ponad 13 milionach klientów zawsze jest niestety szansa na jakieś
    techniczne problemy