  • 1. Data: 2009-10-10 14:16:23
    Temat: Instalacja softu w Samsungu (F480)
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Nabywając kolejna zabawkę stałem się posiadaczem F480. Być może nie zrazi
    mnie macanie i przejdę na dotykowce, kto wie ;)
    Tymczasem przyszła kolej na instalację jakiegoś softu. W BitPimie telefon
    widoczny, struktura folderów i plików również, ale nie wiem gdzie mam
    wrzucić aplikacje JAR.

    Katalogi wyglądają tak:
    http://img2.pict.com/b3/97/23/1742032/0/1.jpg

    Wrzuciłem aplikację mmpk.jar do katalogu /media/games i nic :/
    http://img2.pict.com/7d/79/d1/1742034/0/2.jpg

    Proszę o pomoc.
    Dzięki.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-10-10 14:32:46
    Temat: Re: Instalacja softu w Samsungu (F480)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Wrzuciłem aplikację mmpk.jar do katalogu /media/games i nic :/
    > http://img2.pict.com/7d/79/d1/1742034/0/2.jpg

    Przecież to Samsung, w nich wgrywanie Javy zawsze było naokoło rzyci.
    Po pierwsze - musi to byś para *.jar + *.jad. Wygeneruj sobie ten drugi za
    pomocą np. aplikacji JADmaker.
    Po drugie - nie do tego folderu. Pliki jar&jad trzeba wrzucić do
    \exe\java\games, najlepiej do osobnego podkatalogu. Jeśli BitPim go nie
    widzi, to użyj TkFileExplorer.
    Po trzecie - trzeba uaktualnić JavaDB. W tym celu, cytuję:
    "Wpisujemy kod na klawiaturze telefonu *#6984125*# wyskakuje nam
    Menu Administratora (Admin setting)
    a) Wchodzimy do menu Internals i wpisujesz Master Key: *#9072641*#
    b) Wybieramy menu Storage settings
    c) Klikamy Update Java DB."
    Pełny opis procedury wgrywania Javy do niektórych Samsungów (w tym do F480)
    jest tu:
    http://samsung24.com.pl/porady-i-artykuly/31-wgrywan
    ie-aplikacji-java/270-tkfileexplorer

    JoteR

  • 3. Data: 2009-10-10 16:23:53
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu JoteR tak oto obwieścił(a):

    > Po drugie - nie do tego folderu. Pliki jar&jad trzeba wrzucić do
    > \exe\java\games, najlepiej do osobnego podkatalogu. Jeśli BitPim go nie
    > widzi, to użyj TkFileExplorer.

    2h kombinacji i dalej TkFileExplorer nie widzi telefonu, nie ma żadnego
    poru do wyboru :(
    Sterowniki poinstalowane, co może być przyczyną?

  • 4. Data: 2009-10-10 16:43:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > 2h kombinacji i dalej TkFileExplorer nie widzi telefonu, nie ma żadnego
    > poru do wyboru :(

    Spróbuj wpisać ręcznie numer portu, ten który dostaje Samsung Mobile Modem w
    sekcji Modemy. Następnie File -> Connect.
    Oczywiście ten Explorer działa tylko na kablu, próby wpisywania portów COM,
    które tworzy stos BT nie dają efektów. Być może da się to zrobić via
    SoftickPPP, ale mając kabel i sterowniki szkoda zabawy. To musi działać,
    łaski nie robi.
    Natomiast zastanawia mnie inny układ folderów, które wyświetla BitPim. U
    mnie to drzewko w widoku TkFileExplorer wygląda tak:
    http://zapodaj.net/7b7599fa56f9.jpg.html

    JoteR

  • 5. Data: 2009-10-11 17:42:45
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu JoteR tak oto obwieścił(a):

    > Spróbuj wpisać ręcznie numer portu, ten który dostaje Samsung Mobile Modem w
    > sekcji Modemy. Następnie File -> Connect.

    Kilka godzin kombinacji i niby działa. Niby dlatego, że raz jest widoczny
    port raz nie. A najgorsze, że teraz cały czas jest widoczny i nie wiem
    dlaczego ;)

    > Natomiast zastanawia mnie inny układ folderów

    Czy buszowanie po tych folderach nie jest zastrzeżone w warunkach
    gwarancji? Można kasować ręcznie różne rzeczy? (systemowe dzwonki, widżety,
    itp)
    A np włażenie do Admin setting?

    Masz jakiś może namiar na opis struktury katalogów i plików?

    Play listy mp3 na kompie zrobić chyba się nie da?
    Polecisz jakiś odtwarzacz w javie?