  • 31. Data: 2009-10-15 10:49:37
    Temat: Re: Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
    Od: W <a...@o...pl>

    Olgierd wystukał, co następuje:

    > Nie wiem czy tak się da. Zażądać usunięcia danych zawsze możesz,
    > natomiast jeśli w przekonaniu Paybacka będzie się to wiązało z
    > zamknięciem karty -- no to trudno.

    I taka uwaga -- durny Payback pozwala założyć konto w kilku kliknięciach,
    ale żeby usunąć dane trzeba już się pofatygować z papierkiem na pocztę :[

  • 32. Data: 2009-10-15 20:06:10
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Olgierd pisze:

    > Nie, te dane nie są obowiązkowe.
    > Nie płacąc za esemesa możesz się zapisać do programu np. biorąc darmową
    > kartę na tankszteli BP.

    Albo w salonie TP/Orange. Także rozdają pakiety powitalne, które później
    można zarejestrować na www.orange.pl albo www.payback.pl.

  • 33. Data: 2009-10-18 11:17:34
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    X pisze:
    > O kurcze, no to rzeczywiście dobry program lojalnościowy. Hehe. Ktoś w
    > Orange musiał dostać premię chyba ze 100tys. zł za wymyślenie czegoś
    > takiego. Trzeba 400 miesięcy czekać (czyli 33 lata trzeba czekać ze
    > swoim kochanym Orange GO czy POP) żeby głupią rękawiczkę dostać za
    > darmo:) HEHEHEHEHE BOŻE TY PATRZYSZ I NIE GRZMISZ. Orange Profit, WRÓĆ
    > !!!!!!

    A teraz to mozesz doladowac konto poprzez link ktory mam w stopce i
    bedziesz miec 3% zwrotu. Problem w tym, ze diabli wiedza jak jeszcze
    dlugo beda jakiekolwiek dodatkowe mozliwosci dla klientow? W koncu
    polaczenia tanieja i to juz jest coraz mniej oplacalne dla dostawcow
    doladowan.
    --
    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=