  • 21. Data: 2009-10-12 18:42:12
    Temat: Re: Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:ndd4d5llltonck6qjtptvm75rh9o97uj4l@4ax.com...

    > Z tym ze punkty za doladowania sie skonczyly juz dawniej.
    > J.

    Nic sie nie skonczylo (dawniej). Wystarczylo wyslac e-maila z reklamacja i
    punkty sie automagicznie pojawialy.

  • 22. Data: 2009-10-12 19:50:00
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > No patrz... A rejestrując na stronie Payback podajesz tylko imię,
    > nazwisko, wiek adres i mail kontaktowy.... O tu:
    > http://www.payback.pl/pb/id/244/index.html

    A żebym to ja wiedziała :-( Teraz już po ptokach :-(
    Jak weszłam na stronę Orange Online w ten Payback, to pokazało się moim
    oczom n.in. to:

    Tylko teraz skorzystasz w Orange z promocyjnej oferty przy naliczaniu punktów:
    1 punkt PAYBACK, za każde 2 zł na terminowo opłaconej fakturze, o wartości
    min. 25 zł,
    1 punkt PAYBACK, za każde 2 zł za zrealizowane doładowanie min. 25 zł.
    50 punktów powitalnych dla wszystkich Klientów Orange, którzy zarejestrują
    się w PAYBACK na orange.pl
    Dodatkowe 100 punktów powitalnych dla byłych uczestników programu Profit,
    którzy do końca roku 2009, zarejestrują się w PAYBACK na orange.pl

    Nie wiedziałam, że można się gdzieś indziej rejestrować, zamawiać tą kartę.
    Teraz jeszcze pytanie: płatna ta karta? Chciałabym uniknąć niespodzianek,
    bo numer już mam, ale kartę to mi chyba przyślą?

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-10-12 19:53:41
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Darek pisze:

    >To są dane dodatkowe i nie musisz ich wypełniać.

    Nie prawda. To jest warunek uczestnictwa. Program lojalnościowy.Jeszcze
    sms do orange płatny w celu udostępnienia formularza.

    Jak to wszystko wymazać/wycofać pozostawiając tylko tą kartę? Aktywną
    oczywiście.

    --
    animka

  • 24. Data: 2009-10-12 20:51:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 21:53:41 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie prawda. To jest warunek uczestnictwa. Program lojalnościowy.Jeszcze
    > sms do orange płatny w celu udostępnienia formularza.

    Nie, te dane nie są obowiązkowe.
    Nie płacąc za esemesa możesz się zapisać do programu np. biorąc darmową
    kartę na tankszteli BP.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 25. Data: 2009-10-13 02:24:23
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie, te dane nie są obowiązkowe.
    > Nie płacąc za esemesa możesz się zapisać do programu np. biorąc darmową
    > kartę na tankszteli BP.

    Jak się teraz z tego wycofać, wymazać te dane pozostawiając kartę?

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-10-13 02:28:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 20:42:12 +0200, Marcin Wasilewski wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Nic sie nie skonczylo (dawniej). Wystarczylo wyslac e-maila z reklamacja i
    >punkty sie automagicznie pojawialy.

    Byc moze.
    Normalnie jednak przestaly byc doliczane i z odpowiedniego regulaminu
    jednak je skreslono.

    J.

  • 27. Data: 2009-10-13 06:57:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 13 Oct 2009 04:24:23 +0200, Animka napisał(a):

    > Jak się teraz z tego wycofać, wymazać te dane pozostawiając kartę?

    Nie wiem czy tak się da. Zażądać usunięcia danych zawsze możesz,
    natomiast jeśli w przekonaniu Paybacka będzie się to wiązało z
    zamknięciem karty -- no to trudno.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 28. Data: 2009-10-13 09:01:51
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Darek pisze:

> [...]

    sms do orange płatny w celu udostępnienia formularza.

    Jak to wszystko wymazać/wycofać pozostawiając tylko tą kartę? Aktywną

    Ja niemam tych danych wypełnionych i jakoś sie zarejestrowałem wtym
    programie. Pozatym nie musisz wysyłać żadnego sms, wystarczy jak np.
    pójdziesz do salonu Orange, weżmiesz ten pakiet powitalny i na stronie
    paybacku zarejestrujesz karte jaki i swoje dane, a pesel itd. o których
    piszesz nie musisz wypełniać. W formularzu z polami do wypełnienia tych
    danych masz mapisane że jesli odpowiesz na poniższe pytania masz szanse na
    dodatkowe punkty. Więc nie musisz ich wypełniać a jeśli mi nie wierzysz, a z
    Twojego tekstu tio wynika to napisz do Paybacku czy musisz te dane wypełnić.

  • 29. Data: 2009-10-13 09:06:00
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > do programu np. biorąc darmową kartę na tankszteli BP.

    Jak się teraz z tego wycofać, wymazać te dane pozostawiając kartę?

    Zajrzyj czasem na tą strone i poczytaj
    www.payback.pl/pb/flc/Pytania+i+odpowiedzi/fts/14986
    /id/5554/index.html

  • 30. Data: 2009-10-13 16:24:49
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Darek pisze:

    Już wysłałam maila. Telefony zajęte to się nie dodzwonię.

    --
    animka