  • Data: 2012-01-19 17:37:17
    Temat: Re: Czy w Japoni jest taniej?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 19, 12:12 pm, kamil <k...@s...com> wrote:
> [...]
    nid=WkpDPYLVMjnd6nD....

    /support/my_systems...

    > Padło pytanie o sprzęt appla, to podałem link do strony appla. O foto
    > nie wiem, więc niech mądrzejsi ode mnie się wypowiedzą..

    Sam sie wypowiem, zeby wyjasnic.
    Napisalem to pod twoja wypowiedzia, ale dotyczylo to bzdurnych
    argumentow JA'jcarza.
    Napisal bzdury a potem te bzdury, stara sie udowadniac argumentami,
    dotyczacymi zupelnie czegos innego.
    Moze pisal brednie tylko dlatego, zeby byc innego zdania niz moje.
    Moze nie przewidzial, ze inni sie wtraca do dyskusji i tez mu zaczna
    udowadniac, ze pisal brednie.
    Pokrzyzowali mu plany.
    Zeby sie jakos obronic, to lapie sie nastepnej bzdury, zamiast sie
    przyznac, ze nie mial racji.
    Ty po prostu - z rozpedu - dales sie wciagnac w OT,
    Bardzo duzo roznego sprzetu i materialow jest scisle kontrolowane i o
    tym chyba kazdy wie.
    Przewoz przez granice, pojedynczych sztuk aparatow fotograficznych nie
    podlega takiej kontroli.

    ZD