  • Data: 2012-01-19 20:06:21
    Temat: Re: Czy w Japoni jest taniej?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 19, 1:33 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
    > On 2012-01-19 17:37:17 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:
    >
    > > argumentow JA'jcarza.
    > Fajne

    Musialem cos wymyslec, zeby bylo wiadomo o kogo chodzi, bo z tym twoim
    "JA", to czasem dziwnie zdania wygladaja.

    > Pokaza em tylko jeden ze sposob w, jakim mo e pos u y si s u ba
    > celna, eby udowodni e.
    > Pan to tydzie temu kupi w tym miejscu. Kto mnie pyta o konkretny
    > przyk ad. Ten by konkretny bo sam go widzia em.
    > Po drugie. Towary podlegaj ce c u i innym op atom, a do takich nale y
    > sprz t foto nale y deklarowa przy wyje dzie z kraju - aby unikn
    > k opot w. To nawet tycz sprz tu u ywanego. Jak wieziesz kiladziesi t
    > tysi cy dolc w w u ywanym sprz cie foto, to celnik w te to
    > zainteresuje.

    Napisz ile razy i ktore granice panstwowe przekraczales z jednym lub
    dwoma aparatami fotograficznymi nie wskazujacymi na handlowy ich
    przewoz.
    Wyglada, ze bzdury piszesz, nie poparte doswiadczeniem.
    To co inni czasem ci opowiedza, lub nawet dowiesz sie z
    dziennikarskich informacji, czesto mija sie z prawda.

    ZD