-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Czy to w ogóle lutuje ?
References: <no8adc$ahl$1@mx1.internetia.pl> <no8f6r$4ih$1@dont-email.me>
<no8ht4$5kl$1@mx1.internetia.pl> <no9cml$k02$1@node2.news.atman.pl>
<noarcr$29t$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<nocv23$4f9$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<nodfoq$mar$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<noev65$2ms$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<57ab0ac1$0$5411$426a74cc@news.free.fr>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<nofvuj$49o$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<noo1lc$hmf$1@node1.news.atman.pl>
Organization: : : :
Date: Sat, 13 Aug 2016 23:18:41 +0200
User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
Lines: 28
NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1471123121 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12557 77.253.217.116:19511
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704010
[ ukryj nagłówki ]HF5BS pisze:
>> Żadnej celowości w tym nie ma. Po prostu wraz z silnikiem zatrzymała
>> się pompa wody, stanął obieg chłodzący, nastąpił lokalny wzrost
>> temperatury w miejscu, gdzie jest termostat wentylatora. Może to
>> i głupie, ale nikomu nie przeszkadza, za to sterowanie jest proste.
>
> W każdym razie gdzieś widziałem tekst, który dość zasadnie tłumaczył
> ten wybieg.
Dorabianie ideologii ma bardzo długą tradycję. Tradycja napędzania
wentylatora chłodnicy paskiem klinowym z wału silnika też jest długa
-- żadne nieszczęścia się wtedy nie zdarzały. Nic mnie nie przekona
do tego, że wentylowanie chłodnicy wyłaczonego silnika ma jakieś
uzasadnienie. Przemawiają do mnie proste argumenty -- tak było zrobić
najłatwiej.
>> Ale my tu o czym innym. Nie o wentylatorze chłodnicy, lecz o nawiewie
>> w kabinie. Nie widzę żadnego logicznego powodu, by uniemożliwić jego
>> pracę przy wyłączonym silniku. Ale Francuzi się uparli, i weź im tłumacz.
>
> A skoro tak, to rozumiem, oni od dawna komunizujący, a jak wiesz,
> komuna "lepiej wiedziała", co dla ciebie dobre.
Komuna Paryska -- ta jest starsza od wszystkich innych.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.16 23:20 HF5BS
- 13.08.16 23:26 Jarosław Sokołowski
- 13.08.16 23:34 Jarosław Sokołowski
- 13.08.16 23:58 J.F.
- 14.08.16 00:03 Jarosław Sokołowski
- 14.08.16 00:18 J.F.
- 14.08.16 00:55 HF5BS
- 14.08.16 00:56 HF5BS
- 14.08.16 11:46 Jarosław Sokołowski
- 15.08.16 14:15 J.F.
- 15.08.16 16:20 PeJot
- 16.08.16 22:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe