eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy to w ogóle lutuje ?Re: Czy to w ogóle lutuje ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czy to w ogóle lutuje ?
    References: <no8adc$ahl$1@mx1.internetia.pl> <no8f6r$4ih$1@dont-email.me>
    <no8ht4$5kl$1@mx1.internetia.pl> <no9cml$k02$1@node2.news.atman.pl>
    <noarcr$29t$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <nocv23$4f9$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <nodfoq$mar$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <noev65$2ms$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ab0ac1$0$5411$426a74cc@news.free.fr>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nofvuj$49o$1@node2.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Wed, 10 Aug 2016 21:55:32 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 23
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1470858932 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12562 77.253.217.116:22570
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:703865
    [ ukryj nagłówki ]

    HF5BS pisze:

    >> Nie, po zgaszeniu silnika dmuchawa od razu się zatrzymuje.
    >
    > Niekoniecznie, bardzo czesto przysłuchuję się samochodom z gasnącymi
    > silnikami, wiatrak wyraźnie jeszcze jakiś czas kręci.

    U mnie czasem zaczyna się kręcić dopiero po zgaszeniu silnika.

    > Nie powiem, czy to w trosce o turbawkę (a bardzo przykre skutki może
    > rodzić jej awaria), czy o układ chłodzenia.

    Żadnej celowości w tym nie ma. Po prostu wraz z silnikiem zatrzymała
    się pompa wody, stanął obieg chłodzący, nastąpił lokalny wzrost
    temperatury w miejscu, gdzie jest termostat wentylatora. Może to
    i głupie, ale nikomu nie przeszkadza, za to sterowanie jest proste.

    Ale my tu o czym innym. Nie o wentylatorze chłodnicy, lecz o nawiewie
    w kabinie. Nie widzę żadnego logicznego powodu, by uniemożliwić jego
    pracę przy wyłączonym silniku. Ale Francuzi się uparli, i weź im tłumacz.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: