  • 21. Data: 2016-07-04 23:50:16
    Temat: Re: Czy to mozliwe?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A mogę prosić o wyjaśnienie czym się objawia niski/e bitrate?
    Czy to nie jest ten efekt objawiający się artefaktami przy krawędzi
    poruszających się obiektów? Czyli tu winna kompresja. Ma to związek z
    bitrate?

    Robert

  • 22. Data: 2016-07-05 00:50:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gina szczegoly. Obraz robi sie plaski. Teraz ogladam na tvp2 film nadawany w hd.
    Jesli by zrobic skale w ktorej imax ma 5 a normalne kino 4 punkty. To obraz o
    szerokosci trzech metrow oceniam na czworke z minusem. Minus daje za kiepski ekran.
    Nie wiem jak oni to robia ale mozna policzyc aktorom wlosy, widac fakture tkanin na
    ubraniach i szwy. Filmy w 4k to totalny odjazd pomimo ze projektorowi do fhd troche
    brakuje. Artefakty i jasne brzegi poruszajacych sie obiektow to domena projektorow z
    matryca lusterkowa. Nie dosc ze wyswietlaja duzo mniej kolorow to jeszcze
    przestawianie lusterek troche trwa i to widac w postaci polyskujacych przegow
    obiektow. Pomiedzy reklamami na roznych kanalach ogromna roznica w jakosci. Wygrywa
    telewizja publiczna, ma najwyzsza jakosc. Na niektorych reklamach sa na dole jakies
    elaboraty pisane malymi litrkami. Na jednych programach sa nieczytelne a na innych
    pomimo pikselozy bez problemow daja sie przecztac. Doczytalem. W Polsce nadaja w
    granicach 1,5 Mbita na sekunde. Podobno w niemcowie hd nadaja na 7 mega bitow na
    sekunde.

  • 23. Data: 2016-07-05 02:30:57
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > sekunde. Podobno w niemcowie hd nadaja na 7 mega bitow na sekunde.

    HD w Niemczech nadawane jest wyłącznie w DVB-T2. Ichnie DVB-T nadaje
    jedynie SDTV i to w MPEG-2. W DVB-T2 można uzyskać dwa razy większy
    bitrate przy takim samym paśmie. Gdybyśmy w Polsce zaczęli stosować
    DVB-T2, mielibyśmy nie 24,882 Mb/s, tylko 49,764 Mb/s i wówczas można by
    przesyłać HD w wyższym bitracie.

  • 24. Data: 2016-07-05 07:07:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie rozumiem, ja zadaję pytanie, a wy strzelacie z powskich dup...
    o co chodzi? jakieś nieznane mi tajne dyrektywy koalicji po/eu?
    a może mandziejewicz się zesrał?

  • 25. Data: 2016-07-05 10:19:37
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 12:55, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Od początku swego istnienia.
    > Jako ciekawostka: na tymże początku logo polsatu robiła Amiga z genlockiem.
    >
    > Włodek

    A wizytówkę "Sondy" w TVP ZX-Spectrum

  • 26. Data: 2016-07-05 13:49:59
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 17:48, Jingiel pisze:

    > Jak podasz, które programy cie interesują to mogę ci podać konkretne bitrate o
    różnych porach.

    Dzięki, ale nie ma sensu marnować twojego czasu.
    Ja tylko chciałem się dowiedzieć, czy to trudne do uzyskania.
    Teraz już wiem jak to sprawdzić we własnym zakresie w razie potrzeby.

  • 27. Data: 2016-07-05 14:20:49
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    > duzo mniej kolorow to jeszcze przestawianie lusterek troche trwa i to
    > widac w postaci polyskujacych przegow obiektow.

    Ale wiesz, że wszystkie najlepsze projektory kinowe są właśnie lusterkowe?

  • 28. Data: 2016-07-05 15:18:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz samochod?

  • 29. Data: 2016-07-05 15:36:14
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Masz samochod?

    Tak.

  • 30. Data: 2016-07-05 16:49:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale wiesz ze wszystkie najlepsze samochody to rollsy?