  • 1. Data: 2016-07-02 22:47:52
    Temat: Co to za stabilizator sot 223
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam malutki regulator napięcia w obudowie SOT 223. Googluje dłuższa
    chwilę ale jakoś nie widze, więc może komuś się obiło o oczy: ma oznaczenia:

    N301
    ONB3Z

    Co ważne zasilanie Vin doprowadzone jest do dużego pinu (w takim 1117
    jest tam inaczej: Vout).

    Potrzebuje dane bo musze wiedzieć na ile mogę podkraść z niego prądu.
    Siedzi w multimetrze.

  • 2. Data: 2016-07-04 21:07:43
    Temat: Re: Co to za stabilizator sot 223
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 2 Jul 2016 22:47:52 +0200 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał:

    >N301
    >ONB3Z

    Możesz nie znaleźć (ale życzę powodzenia). Pamietaj że teraz Chinole
    się wycwanili i robią kopie popularnych układów zachodnich, pod
    własnymi, zupełnie innymi oznaczeniami, często datasheet jest tylko
    po chińsku. Np. populrny układ NXP do MIFARE, MFRC522, doczekał się
    "odpowiednika" - FM17522, są też kopie TopSwitchów i innych układów.
    Trochę jak za czasów ZSRR i ichnich układów serii KR.
    Mają też własne, niekompatybilne z zachodnimi układy, dokumentacja jak
    wyżej.