  • 31. Data: 2016-07-05 19:40:52
    Temat: Re: Czy to mozliwe?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    robot pisze:
    [..]
    > Ale wiesz, że wszystkie najlepsze projektory kinowe są właśnie lusterkowe?

    Zapewne 3xDLP a nie 1xDLP jak te domowe, wtedy tęczy nie ma.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 32. Data: 2016-07-06 09:30:20
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Ale wiesz ze wszystkie najlepsze samochody to rollsy?

    Zrozumiałem, że oceniasz DLP jako słabą technologię.

  • 33. Data: 2016-07-06 09:36:31
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 19:40, AlexY pisze:
    > robot pisze:
    > [..]
    >
    > Zapewne 3xDLP a nie 1xDLP jak te domowe, wtedy tęczy nie ma.

    No tak.
    Chociaż ja i tak w domowym 1xDLP nie mogę dostrzec tej tęczy.
    Może dlatego, że nie wiem jak to ma wyglądać.

  • 34. Data: 2016-07-06 09:56:30
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 6 lipca 2016 09:36:34 UTC+2 użytkownik robot napisał:

    > No tak.
    > Chociaż ja i tak w domowym 1xDLP nie mogę dostrzec tej tęczy.
    > Może dlatego, że nie wiem jak to ma wyglądać.

    przemiataj wzrokiem z jednej strony na drugą.
    Jesli masz na obrazie jasny obiekt na ciemnym tle to zobaczysz ze tęcza jest.
    Jak głową/oczami sie nie rusza to efektu tęczy nie ma.

    DLP to sporo lepsza technologia niż LCD.
    Oczywiście można się o to spierać ale pod wieloma względami bije LCD na pysk.
    Niższe zużycie energii, mniejszy hałas, większa jasność, mniejszy raster w obrazie,
    szybszy czas reakcji to najważniejsze zalety.

    Technologia 3DLP to już wogóle wypasik.

  • 35. Data: 2016-07-06 10:03:53
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-07-06 o 09:56, s...@g...com pisze:

    > przemiataj wzrokiem z jednej strony na drugą.
    > Jesli masz na obrazie jasny obiekt na ciemnym tle to zobaczysz ze tęcza jest.
    > Jak głową/oczami sie nie rusza to efektu tęczy nie ma.

    A, czyli jak kto się nie wierci to problemu nie ma? No to by wiele
    tłumaczyło ;)
    A przy okazji sprawdzę.

    Pozdrawiam

    DD

  • 36. Data: 2016-07-06 14:16:30
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-06 o 10:03, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > A, czyli jak kto się nie wierci to problemu nie ma? No to by wiele
    > tłumaczyło ;)
    > A przy okazji sprawdzę.

    Ja nadal wolę nie sprawdzać.
    Bo jak raz zobaczę, to już cały czas będzie mi przeszkadzać.