  • 11. Data: 2016-07-04 17:08:27
    Temat: Re: Czy to mozliwe?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a tak na poważnie, to ja próbuję odbierać tv zwykłą anteną w bloku, o
    ile wieczorem obraz jest znośny to w południe same kwadraty... czyli to
    po prostu zasięg i mała moc, żadnej magii...

  • 12. Data: 2016-07-04 17:30:04
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-07-04 o 12:55, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Od początku swego istnienia.
    > Jako ciekawostka: na tymże początku logo polsatu robiła Amiga z genlockiem.

    W czasach kiedy Polsat zaczynał, Amiga była standardowym wyposażeniem
    każdej osiedlowej "kablówki", takiej podpinanej do AZART-u. Najczęściej
    na kanale VHF 06 był kanał tekstowy z wiadomościami z życia danej
    spółdzielni mieszkaniowej.

  • 13. Data: 2016-07-04 17:31:29
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-07-04 o 15:47, robot pisze:

    > Dołączam się do pytania i mam pytanie dodatkowe, od siebie.
    > Czy da się jakoś jakoś zmierzyć ten bitrate?

    Albo kupić tuner który takie ciekawostki wyświetla, albo kartę DVB-T do
    komputera (może być dongiel USB) i soft, który takie informacje wyświetla.

  • 14. Data: 2016-07-04 17:39:46
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > a tak na poważnie, to ja próbuję odbierać tv zwykłą anteną w bloku, o
    > ile wieczorem obraz jest znośny to w południe same kwadraty... czyli to
    > po prostu zasięg i mała moc, żadnej magii...

    Bo ty masz przeje...ne u Tuska i ci zawór zakręcił.

  • 15. Data: 2016-07-04 17:48:54
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2016-07-04 o 17:31, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Albo kupić tuner który takie ciekawostki wyświetla, albo kartę DVB-T do
    > komputera (może być dongiel USB) i soft, który takie informacje wyświetla.

    Jak podasz, które programy cie interesują to mogę ci podać konkretne
    bitrate o różnych porach.

  • 16. Data: 2016-07-04 18:17:03
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-07-04 o 17:48, Jingiel pisze:

    > Jak podasz, które programy cie interesują to mogę ci podać konkretne
    > bitrate o różnych porach.

    To nie do mnie, tylko do kolegi robot, jego to interesowało.

  • 17. Data: 2016-07-04 18:18:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a może by tak stopień błędów?

  • 18. Data: 2016-07-04 18:42:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sygnalizuja ze ci wylacza bo nie placisz abonamentu.

  • 19. Data: 2016-07-04 21:13:46
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 4 Jul 2016 10:07:00 +0200 (CEST) Jingiel <X...@x...xx> napisał:

    >Debilu, twój kolega Kurskiego rządzi tvp i twierdzisz, że steruje
    > bitrate na korzyść po? Faktycznie głupek

    Czy naprawdę moglibyście wreszcie przestać go dokarmiać?
    To chory psychicznie chłopak, jakiś czas temu wstawiony był tu zrzut
    ekranu z jego strony - wskazywał jednoznacznie że coś ma nie tak z
    głową.

    Karolu - idź do psychiatry. Schizofrenię, czy co tam masz, można
    leczyć, a przynajmniej przyjmować leki, które tłumią jej objawy.

  • 20. Data: 2016-07-04 23:42:00
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-07-04 o 01:20, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Natomiast w obrębie multipleksu mogą dowolnie zarządzać
    > strumieniami, więc możliwie, że jakiś program nie nadaje w nocy, albo
    > nadaje barachło, które można przepchnąć niższym bitratem i wówczas
    > zaoszczędzone pasmo można dać na zwiększenie pasma ważniejszego
    > programu.

    Też mi to przyszło na myśl, ale za bardziej prawdopodobne bym raczej
    uznał to, że w nocy _może_ być nieco mniej zakłóceń. W ciągu dnia chodzą
    jakieś mikrofalówki, czy co tam jeszcze może siać w zakresie nadawania.
    Coś zakłóca, ale nie na tyle, by uniemożliwić odbiór, ale zmniejszyć
    czytelność co-któregoś bitu. I z tym jakoś sobie odbiornik radzi, tak,
    że cokolwiek odbiera, ale w słabszej jakości. A w nocy (tak sobie dumam)
    może być eter "czystszy".

    Ale nie mam pewności, czy takie wytłumaczenie w ogóle trzyma się kupy...