  • 1. Data: 2016-07-04 00:41:19
    Temat: Czy to mozliwe?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy to mozliwe ze w telewizji naziemniej wieczorem i w nocy zwiekszaja bitrate?
    Obserwuje ciekawe zjawisko poprawy jakosci ogladanych filmow w porze nocnej. Na
    telewizorze niezauwazalne ale na ekranieno szerokosci trzech metrow poprawa jakosci
    obrazu jest ogromna w stosunku do dnia. Najwiekszy wzrost jakosci jest w telewizji
    panstwowej bo w polsacie na wszystkim oszczedzaja nawet na bitach.

  • 2. Data: 2016-07-04 01:20:03
    Temat: Re: Czy to mozliwe?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    panstwowej bo w polsacie na wszystkim oszczedzaja nawet na bitach.

    Bitrate to chyba nie, bo nic mi nie wiadomo o handoffie w DVB-T, więc po
    nagłym przełączeniu wszystkie odbiorniki wypadłyby z synchro na
    kilka-kilkanaście sekund.

    Natomiast w obrębie multipleksu mogą dowolnie zarządzać strumieniami,
    więc możliwie, że jakiś program nie nadaje w nocy, albo nadaje barachło,
    które można przepchnąć niższym bitratem i wówczas zaoszczędzone pasmo
    można dać na zwiększenie pasma ważniejszego programu.

  • 3. Data: 2016-07-04 08:08:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bo to nadaje europa, jak nadaje o pisie to się pogarsza, a jak o po to
    się porawia...

  • 4. Data: 2016-07-04 10:07:00
    Od: Jingiel <X...@x...xx>

    platformowe głupki <N...@g...pl> Wrote in message:
    > bo to nadaje europa, jak nadaje o pisie to się pogarsza, a jak o po to
    > się porawia...

    Debilu, twój kolega Kurskiego rządzi tvp i twierdzisz, że steruje
    bitrate na korzyść po? Faktycznie głupek
    --
    Jingiel

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 5. Data: 2016-07-04 12:55:39
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-04 00:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > (ciach) bo w polsacie na wszystkim oszczedzaja nawet na bitach.

    Od początku swego istnienia.
    Jako ciekawostka: na tymże początku logo polsatu robiła Amiga z genlockiem.

    Włodek

  • 6. Data: 2016-07-04 13:00:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2016-07-04 00:41, Zenek Kapelinder wrote:

    >Od początku swego istnienia.
    >Jako ciekawostka: na tymże początku logo polsatu robiła Amiga z
    >genlockiem.

    No coz, porzadna telewizje powinno byc stac na profesjonalne
    wyposazenie ... ale na poczatku kazdy oszczedza, wiec czemu nie Amiga,
    jesli dobrze wykonuje swoje zadanie ?

    J.

  • 7. Data: 2016-07-04 13:35:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-04 13:00, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > No coz, porzadna telewizje powinno byc stac na profesjonalne wyposazenie
    > ... ale na poczatku kazdy oszczedza, wiec czemu nie Amiga, jesli dobrze

    No i wówczas tak nawet trochę sympatii poczułem...
    Takie przecieranie szlaku i takie tam, poczatki nowego ustroju
    gospodarczego.

    Jednak szybko mi ten cień sympatii bezpowrotnie minął ;-)

    Włodek

  • 8. Data: 2016-07-04 15:34:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ależ skąd ten absurdalny pomysł? wszyscy wiedzą, że za sznurki pociąga
    tusk i gronkiewicz waltz... dają się, faktycznie debile...

  • 9. Data: 2016-07-04 15:47:08
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    > ogromna w stosunku do dnia. Najwiekszy wzrost jakosci jest w
    > telewizji panstwowej bo w polsacie na wszystkim oszczedzaja nawet na

    Dołączam się do pytania i mam pytanie dodatkowe, od siebie.
    Czy da się jakoś jakoś zmierzyć ten bitrate?

  • 10. Data: 2016-07-04 16:32:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to tak jak mandziejewicz niby go nie ma, ale wszyscy wiedzą kto tu
    rzondzi... chłopcy czują respekt, przed naczelnym...