    From: "see_you" <c...@e...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy to możliwe?
    Date: Sun, 17 May 2009 17:28:42 +0100

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message

    > A ja nie wiem co fotografowanie ma wspólnego z wydawaniem (czegokolwiek)
    > czy na odwrót.
    > Zresztą HDRy w albumach wciąż nie są czymś popularnym.

    Oczywiscie, ze nie ma nic wspolnego, ale pod jednym warunkiem
    - ze placi sie tym ktorzy znaja sie na tym co robia.
    Tak samo, mozna byc bardzo dobrym dyrektorem szpitala
    nie potrafiac leczyc ludzi, ale znowu
    - do leczenia trzeba miec fachowcow
    a nie chodzic wkolo i rozpytywac "jak to sie robi?".
    Moze tu lezy przyczyna tego,
    ze od kilku lat nie kupilem zadnego albumu...

    Wracajac do HDRow, to od poczatkow istnienia fotografii
    podczas powiekszania robilo sie maski i doswietlalo
    ciemniejsza czesc kadru - to nie to samo co HDR,
    ale w wiekszosci przypadkow efekt byl taki sam.
    Ludziom z branzy powinno byc wstyd pytac o takie duperele!
    --
    see_you