  • Data: 2009-05-19 22:14:15
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message

    > HDR podstawą fotografii? Zaiste, mocno nie nadąrzam za trendami. Aż boję
    > się spytać co teraz jest techniką zaawansowaną...

    Nie, nie o HDR.
    Przypominam, ze wg tworcy watku rozmawiamy o rozjasnieniu obiektow
    fotografowanych pod swiatlo a to nie HDR, przynajmniej - nie tylko,
    jeste wiele prostrzych metod ktore Ty sam ciagle pomijasz.

    > Akurat wydawca na te tematy będzie miał zazwyczaj większe pojęcie, bo to
    > część jego codziennej pracy.

    A ja myslalem, ze tym zajmuja sie drukarze...

> [...]
    > przyniesiony przez fotografów, dobre zrobienie zdjęć to już ich robota.
    > Wydawcy (upraszczamy straszliwie, bo jednak w wydawnictwie zazwyczaj
    > pracuje parę osób) muszą wiedzieć czy zdjęcia pasują tematycznie i
    > estetycznie do tematyki albumu, czy spodobają się odbiorcom, etc. A od
    > strony technicznej - czy mają szansę dobrze wyjść w druku, na ile można je
    > rozjaśnić/ściemnić, co da się wyciągnąć z dostarczonego materiału, jak je
    > do tego druku porządnie przygotować itepe. A czy to HDR, szara połowka czy
    > inne techniki fotograficzne - to mało istotne bzdeciki z jego punktu

    Reasumujac, napisales dokladnie to co ja innymi slowami.

    > A co wiedza o robieniu zdjęć ma wspólnego z oceną ich estetyki?

    Nie pytaj mnie, tylko autora watku.
    Ile razy mam przypominac, ze to nie ja rozpoczalem ten watek
    tylko wydawca albumow foto?!

    > Nie.

    A widzisz, a ja myslalem, ze skoro cos facetowi nie daje spac
    az tak, ze pyta o to tutaj, to ta wiedza jednak jest mu potrzebna.
    W mojej opinii, skoro w koncu zaczal pytac, to jest nadzieja,
    ze beda jeszcze z niego ludzie a jego albumy beda kiedys na
    duzo wyzszym poziomie.
    see_you