  • 61. Data: 2011-11-20 16:52:46
    Temat: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message
    news:jaan5d$dml$1@inews.gazeta.pl...

    > Nazywaj sobie jak chcesz. W dorabianiu ideologi i tak Ci nie dorównam.
    > Ja to nazywam mądrym wydawaniem pieniędzy. Maksymalna funkcjonalność i
    > jakość za jak najmniejszą cenę.
    > Proponujesz mi zakup dodatkowych urządzeń a ja wiem że mój problem nie
    > istniał w poprzednich telefonach. Teraz powstał w wyniku decyzji jakiegoś
    > "geniusza".
    > Wiem, kto by w stanach się tym przejmował. Liczy się logo ;-)

    W Stanach mają ludzie inne podejście i koszt słuchawek BT nie jest
    warty długiego myślenia a tym bardziej narzekania...

  • 62. Data: 2011-11-20 16:55:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    > Tak, bo szer. 5 cm. to już było z mojej strony ustępstwo. Najlepsza
    > szerokość to ~4,6 cm, tyle że ekran ciut za mały więc 5cm<->2,4" było
    > dla mnie kompromisem i ponad to już raczej nie pójdę, i tak za dużo
    > miejsca zajmuje w kieszeni.

    Nie wiem czy zrobiłeś dobry wybór... chyba nieco nieprzemyślany.
    Gdybym miał wybierać między przeciętnym 2.4" ekranem w 5cm
    obudowie a świetnym 3.5" ekranem "retina scan" w obudowie 5.7cm
    to chyba jednak wybrałbym ten większy... Za te 7mm więcej miejsca
    w kieszeni masz rewelacyjny ekran dodatkowo większy o cały cal,
    czyli o 2.54cm na przekątnej.

  • 63. Data: 2011-11-20 21:20:40
    Od: z <z...@g...pl>

    Pszemol pisze:
    > W Stanach mają ludzie inne podejście i koszt słuchawek BT nie jest
    > warty długiego myślenia a tym bardziej narzekania...

    Inna "optyka". Benzyna tania jak barszcz :-)

  • 64. Data: 2011-11-21 07:53:45
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 20 Lis, 17:55, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > to chyba jednak wybrałbym ten większy... Za te 7mm więcej miejsca
    > w kieszeni masz rewelacyjny ekran dodatkowo większy o cały cal,
    No tak, dotykowce powinny dopiero zaczynać się od tych parametrów,
    więc stąd ich wielkie rozmiary.
    Problem coraz większych telefonów dotykowych zauważył SE wypuszczając
    Xperię X10 mini, cieszącą się przez długi czas ogromnym
    zainteresowaniem (długi czas czołowe miejsca w rankingach). Jego
    ekran, czyli ekran wynikający z założonej szerokości 5 cm, to jest
    obiektywnie biorąc jak dla dla dotykowca niestety trochę za mało
    (obsługa etc...).
    Do filmów, obrazków, internetu wykorzystuję tylko PC. A dla 2,4-
    calowego Klawisza nawigacja jest wystarczająca, całkowicie spełnia
    swoje zadanie dla internetu tylko przy alarmowym szukaniu czegoś (a
    nie brodzenia w nim), a robione telefonem klawiszowym 2,4" obrazki,
    filmy oglądam krótko i kontrolnie - nawet przy większych ekranach
    (>3") to i tak na tym się kończy.
    Więc moim zdaniem zysk + 1" nic nie daje i z mojego punktu widzenia
    tylko zajmuje przestrzeń i obciąża kieszeń.

  • 65. Data: 2011-11-21 19:55:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > Inna "optyka". Benzyna tania jak barszcz :-)

    Już nie taka tania jak kiedyś, ale wciąż tańsza niż u Was.

  • 66. Data: 2011-11-21 19:57:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Więc moim zdaniem zysk + 1" nic nie daje i z mojego punktu widzenia
    > tylko zajmuje przestrzeń i obciąża kieszeń.

    No ale za 7mm więcej w kieszeni miałbyś całe nowe okno na świat.

  • 67. Data: 2011-11-22 07:13:27
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 21 Lis, 20:57, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Janeo" <j...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > No ale za 7mm więcej w kieszeni miałbyś całe nowe okno na świat.

    No chyba nie zrozumiałeś moich wywodów... mam okno na świat w
    klawiszowcu 2,4", niepotrzebne mi 'nowe'.
    A 'całe' okno na świat proponuję mieć w spokoju w pełną gębą na
    pełnoekranowym, stacjonarnym monitorze.

  • 68. Data: 2011-11-22 13:19:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > No chyba nie zrozumiałeś moich wywodów... mam okno na świat w
    > klawiszowcu 2,4", niepotrzebne mi 'nowe'.

    No zrozumiałem - i proponuję żebyś miał nowe okno na świat
    w postaci dużego ekranu dotykowca - sam przyznałeś że od
    tych rozmiarów powinien się zaczynać taki telefon...

    > A 'całe' okno na świat proponuję mieć w spokoju w pełną gębą na
    > pełnoekranowym, stacjonarnym monitorze.

    Jedno drugiemu nie przeszkadza, a dobry dotykowiec z dobrym
    ekranem (jak u mnie iPhone4) powoduje że czas siedzenia przed
    monitorem komputera się drastycznie zmniejsza.

  • 69. Data: 2011-11-22 14:59:18
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 22 Lis, 14:19, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Janeo" <j...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > No zrozumia em - i proponuj eby mia nowe okno na wiat
    > w postaci du ego ekranu dotykowca
    ?? Oknem na swiat jest minimum 17". Probowalem dluzszy czas Ci
    powiedziec, ze wszystko pomiedzy optymalnym rozwiazaniem wymiaru w
    postaci nieszerokiego telefonu z ekranem max. 2.4" (z koniecznosci,
    alarmowe wejscia do internetu), a monitorem (min. 17", pelne doznania
    wzrokowe i sluchowe w internecie), jest bzdeta.

  • 70. Data: 2011-11-22 16:25:05
    Od: z <z...@g...pl>

    Pszemol pisze:

    > Jedno drugiemu nie przeszkadza, a dobry dotykowiec z dobrym
    > ekranem (jak u mnie iPhone4) powoduje że czas siedzenia przed
    > monitorem komputera się drastycznie zmniejsza.

    Żeby nie wiem jaki był dobry to jest dla mnie za mały :-)
    Właśnie "się duszę" na 15" 1300x700. Skracanie czasu? Za jakie grzechy? :-)