  • 1. Data: 2011-11-03 09:44:53
    Temat: telefony gsm gigabyte
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Witam
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów używał telefonów tej firmy?? Jeśli
    tak to proszę o jakieś info jak się to sprawuje, jak z serwisem i
    awaryjnością.
    W kerfurze jest teraz gigabyte g1317 rola za 379pln na androidzie i
    tak się zastanawiam co to wogóle jest, w necie mało jest info ogólnie
    a jak coś jest to raczej negatywnie

  • 2. Data: 2011-11-03 10:33:38
    Temat: Re: telefony gsm gigabyte
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał:

    > tak się zastanawiam co to wogóle jest, w necie mało jest info ogólnie
    > a jak coś jest to raczej negatywnie

    I pomimo tego masz zamiar kupić to coś, mając tak niezliczoną mnogość telefonów
    na rynku?
    Skąd ksywka "dizel"?

  • 3. Data: 2011-11-03 10:36:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-11-2011 o 11:33:38 Tomek <p...@z...spamem.pl> napisał(a):

    > I pomimo tego masz zamiar kupić to coś, mając tak niezliczoną mnogość
    > telefonów na rynku?

    Gdzie napisał że chce kupić? Pyta o opinie.
    IMO cena niecałe 400zł za telefonik o nijakiej marce, o podstawowych
    parametrach i ekranem oporowym, jest za wysoka..

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 4. Data: 2011-11-03 10:51:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 3 Nov 2011 11:33:38 +0100, "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote:

    >I pomimo tego masz zamiar kupić to coś, mając tak niezliczoną mnogość telefonów
    >na rynku?

    narazie nie ale ciekawi mnie jak się to sprawuje, przecież nie wszyscy
    w naszym kraju muszą mieć nokie, lg, samsunga albo se

    >Skąd ksywka "dizel"?

    tajemnica :)

  • 5. Data: 2011-11-03 18:46:50
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.11.2011 10:44, dizel pisze:
> [...]
    > W kerfurze jest teraz gigabyte g1317 rola za 379pln na androidzie i
    > tak się zastanawiam co to wogóle jest, w necie mało jest info ogólnie

    http://www.gsmarena.com/gigabyte_gsmart_g1317_rola-3
    694.php

  • 6. Data: 2011-11-03 20:01:27
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Piotr M napisał:

    > Gdzie napisał że chce kupić? Pyta o opinie.
    > IMO cena niecałe 400zł za telefonik o nijakiej marce, o podstawowych
    > parametrach i ekranem oporowym, jest za wysoka..

    Jeśli to jest TEN Gigabyte to marka jest całkiem niezła - choć nowa na
    tym rynku.

    m.

  • 7. Data: 2011-11-03 20:33:58
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 03 Nov 2011 20:01:27 GMT, Mikolaj Machowski napisał(a):

    > Jeśli to jest TEN Gigabyte to marka jest całkiem niezła - choć nowa na
    > tym rynku.

    6 lat to nowa?
    I w zasadzie nigdy niczym szczególnym nie zabłysnęła

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 8. Data: 2011-11-03 20:56:31
    Od: p <a...@z...pl>

    W dniu 2011-11-03 10:44, dizel pisze:
> [...]
    > W kerfurze jest teraz gigabyte g1317 rola za 379pln na androidzie i
    > tak się zastanawiam co to wogóle jest, w necie mało jest info ogólnie

    W necie narzekali na jakosc glosu w tym telefonie.

    p.

  • 9. Data: 2011-11-04 12:15:48
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    dizel wrote:
    > narazie nie ale ciekawi mnie jak się to sprawuje, przecież nie wszyscy
    > w naszym kraju muszą mieć nokie, lg, samsunga albo se

    G1317D działa mniej więcej tak, jak Huawei IDEOS U8500 - POWOOOOOOLI.
    Do tego w Polsce sprzedawany oficjalnie modem jest ze specyfikacją na
    USA: UMTS 850/2100, zamiast 900/2100 (sprawdzałem w związku z Aero2).

    Jakub