  • Data: 2011-11-21 07:53:45
    Temat: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 17:55, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Nie wiem czy zrobiłeś dobry wybór... chyba nieco nieprzemyślany.
    > Gdybym miał wybierać między przeciętnym 2.4" ekranem w 5cm
    > obudowie a świetnym 3.5" ekranem "retina scan" w obudowie 5.7cm
    > to chyba jednak wybrałbym ten większy... Za te 7mm więcej miejsca
    > w kieszeni masz rewelacyjny ekran dodatkowo większy o cały cal,
    > czyli o 2.54cm na przekątnej.
    No tak, dotykowce powinny dopiero zaczynać się od tych parametrów,
    więc stąd ich wielkie rozmiary.
    Problem coraz większych telefonów dotykowych zauważył SE wypuszczając
    Xperię X10 mini, cieszącą się przez długi czas ogromnym
    zainteresowaniem (długi czas czołowe miejsca w rankingach). Jego
    ekran, czyli ekran wynikający z założonej szerokości 5 cm, to jest
    obiektywnie biorąc jak dla dla dotykowca niestety trochę za mało
    (obsługa etc...).
    Do filmów, obrazków, internetu wykorzystuję tylko PC. A dla 2,4-
    calowego Klawisza nawigacja jest wystarczająca, całkowicie spełnia
    swoje zadanie dla internetu tylko przy alarmowym szukaniu czegoś (a
    nie brodzenia w nim), a robione telefonem klawiszowym 2,4" obrazki,
    filmy oglądam krótko i kontrolnie - nawet przy większych ekranach
    (>3") to i tak na tym się kończy.
    Więc moim zdaniem zysk + 1" nic nie daje i z mojego punktu widzenia
    tylko zajmuje przestrzeń i obciąża kieszeń.