  • Data: 2011-11-22 13:19:44
    Temat: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    news:25d7be38-3852-4d15-97ac-3b43c293971d@s6g2000vbc
    .googlegroups.com...

    > No chyba nie zrozumiałeś moich wywodów... mam okno na świat w
    > klawiszowcu 2,4", niepotrzebne mi 'nowe'.

    No zrozumiałem - i proponuję żebyś miał nowe okno na świat
    w postaci dużego ekranu dotykowca - sam przyznałeś że od
    tych rozmiarów powinien się zaczynać taki telefon...

    > A 'całe' okno na świat proponuję mieć w spokoju w pełną gębą na
    > pełnoekranowym, stacjonarnym monitorze.

    Jedno drugiemu nie przeszkadza, a dobry dotykowiec z dobrym
    ekranem (jak u mnie iPhone4) powoduje że czas siedzenia przed
    monitorem komputera się drastycznie zmniejsza.