  • Data: 2011-11-22 14:59:18
    Temat: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lis, 14:19, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Janeo" <j...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > No zrozumia em - i proponuj eby mia nowe okno na wiat
    > w postaci du ego ekranu dotykowca
    ?? Oknem na swiat jest minimum 17". Probowalem dluzszy czas Ci
    powiedziec, ze wszystko pomiedzy optymalnym rozwiazaniem wymiaru w
    postaci nieszerokiego telefonu z ekranem max. 2.4" (z koniecznosci,
    alarmowe wejscia do internetu), a monitorem (min. 17", pelne doznania
    wzrokowe i sluchowe w internecie), jest bzdeta.