eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony? › Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
    Date: Sun, 19 Oct 2014 17:56:16 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 24
    Message-ID: <m20mv1$hav$1@news.icm.edu.pl>
    References: <m1p19k$i8a$1@news.icm.edu.pl>
    <54418f71$0$18096$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1u90n$bgn$1@news.icm.edu.pl>
    <5442d6bc$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-222-145.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1413734177 17759 89.69.222.145 (19 Oct 2014 15:56:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Oct 2014 15:56:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    In-Reply-To: <5442d6bc$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905489
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-18 o 23:15, PMG pisze:

    >
    > 1) w prawym górnym rogu wybierasz pomarańczowe [Kup]
    > 2) w prawym górnym rogu wybierasz pomarańczowe [Zamów teraz]
    > 3) wybierasz "4 lata pełnej ochrony" i klikasz "Szczegóły produktu"
    > 4) otwiera się nowe okno i wybierasz "Warunki" - mniej więcej po środku
    >
    > Ciekawe czy masz coś innego niż ja?

    Jest! I co ciekawe - jest zupełnie inny dokument niż mi Sony przesłało,
    choć warunki są analogiczne. W tych warunkach ubezpieczenia punkt 9.2
    pokrywa się z 3.1.D warunków jakie otrzymałem od Sony. Tak więc nic się
    nie zmienia.

    Zdumiewające jest to, że Sony Store odsyła mnie do pomocy technicznej w
    celu ustalenia jakie uszkodzenia w ramach ubezpieczenia naprawią, a
    pomoc techniczna odpowiada, że nie ma wglądu w w/w warunki i nawet ich
    to nie interesuje bo ktoś inny autoryzuje naprawę ale nie dadzą namiarów
    do tej osoby / komórki w firmie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: