  • 291. Data: 2011-02-08 14:27:16
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZĄTEK :)
    Od: "Kamrat" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > zgodnie z dyrektywą unijną nowe samochody mają być wyposażone w diodowe
    > światła dzienne włączane razem z zapaleniem silnika.

    Co rozumiesz przez "nowe samochody"

  • 292. Data: 2011-02-08 14:30:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Feb 2011 13:27:16 +0000 osobnik zwany Kamrat
    wystukał:

    > Co rozumiesz przez "nowe samochody"

    a co tu jest do rozumienia?
    Nowe to nowe.
    http://moto.onet.pl/1637433,1,obowiazkowe-swiatla-dz
    ienne-w-nowych-autach,artykul.html?node=2

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 293. Data: 2011-02-08 14:31:33
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale świecąc komuś w tablicę rejestracyjną, pojazdu 1m przed Tobą
    > ratujesz życie?

    To tak jak z hamulcami, niezbędne są tylko czasami i na bardzo krótko.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 294. Data: 2011-02-08 15:08:08
    Od: "Kamrat" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia piÄ&#65533;nego Tue, 08 Feb 2011 13:27:16 +0000 osobnik zwany Kamrat
    > wystukaĹ&#65533;

    majÄ&#65533;byÄ&#65533;wyposaĹźone w diodowe

    > a co tu jest do rozumienia?
    > Nowe to nowe.
    > http://moto.onet.pl/1637433,1,obowiazkowe-swiatla-dz
    ienne-w-nowych-autach,artyk
    > ul.html?node=2

    A jak ty to rozumiesz z artykułu? Wszystkie nowe? Wszystkie osobowe? itp.

  • 295. Data: 2011-02-08 15:09:35
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2011 14:08, Kamrat wrote:

    majÄ&#65533;byÄ&#65533;wyposaĹźone w diodowe

    ienne-w-nowych-autach,artyk

    > A jak ty to rozumiesz z artykułu? Wszystkie nowe? Wszystkie osobowe? itp.

    Co cie przerasta w zdaniu "(...) sprzedawane w UE nowe samochody osobowe
    muszą być wyposażone (...)"?

    Kamil

  • 296. Data: 2011-02-08 15:23:26
    Od: "Kamrat" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):
    > Co cie przerasta w zdaniu "(...) sprzedawane w UE nowe samochody osobowe
    > muszą być wyposażone (...)"?

    No nic, poza tym, że jest to KŁAMSTWO.

  • 297. Data: 2011-02-08 15:45:03
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2011 14:23, Kamrat wrote:

    > No nic, poza tym, że jest to KŁAMSTWO.

    I to gorsze od SMOLEŃSKIEGO! Zobaczysz, po wypadku takiego samochodu
    specjalna ekipa przyjedzie wymienić LEDy na żarówki w światłach dziennych.

    Kamil

  • 298. Data: 2011-02-08 15:52:52
    Od: "Kamrat" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > I to gorsze od SMOLEŃSKIEGO! Zobaczysz, po wypadku takiego samochodu
    > specjalna ekipa przyjedzie wymienić LEDy na żarówki w światłach dziennych.

    Czy ty rozumiesz co napisałem? Informacje podane w tym artykule sa nie do
    końca prawdziwe, łagodnie rzecz ujmując. Jeszcze mam nadzieję, że sam
    dojdziesz, dlaczego.

  • 299. Data: 2011-02-08 16:13:18
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2011 14:52, Kamrat wrote:

    > Czy ty rozumiesz co napisałem? Informacje podane w tym artykule sa nie do
    > końca prawdziwe, łagodnie rzecz ujmując. Jeszcze mam nadzieję, że sam
    > dojdziesz, dlaczego.

    Neelix, ja sie z ciebie nabijam, bo powaznie tych wypocin o swiatlach
    nie mozna traktowac.

    Kamil

  • 300. Data: 2011-02-08 16:16:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 14:23:26 +0000 (UTC), Kamrat wrote:

    >No nic, poza tym, że jest to KŁAMSTWO.

    Naprawde ?

    http://www.se.pl/auto-moto/auto-porady/automatyczne-
    swiatla-do-jazdy-dziennej_170677.html

    Prasa klamie, Superekspres klamie bardziej, ale mysle ze jest w tym
    sporo prawdy.

    Prawde mowiac to ma techniczny sens zeby zamiast marnowac swiatla
    mijania zapalic LEDowe swiatla dzienne.
    Pozostaje oczywiscie pytanie merytoryczne - po co unijny obywatel ma
    przeplacac za nic nie dajace lampki, a moze nawet szkodliwe.

    J.