  • 251. Data: 2011-02-08 07:44:00
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamrat wrote:

    > Skończ już z tą żenadą. Myślisz, że mnie tym zbeształeś? Naprawde tak
    > sądzisz? Co za pierdoła, ja nie moge.

    jak skończysz 17 lat to pójdziesz na kurs i zrobisz prawo jazdy, potem
    zarobisz i kupisz samochód i będziesz mógł po kilkunastu latach za kółkiem z
    kierowcami pogadać o jeżdżeniu

  • 252. Data: 2011-02-08 08:25:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamrat wrote:

    > Dziecko, czyżbyś twierdził, że nie da się jechac na rowerze 70 km/h?

    hm. zastanawiam sei czy jest to zgodne z prawem :)

  • 253. Data: 2011-02-08 08:31:22
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    > ROTFL - kolejny spisek przeciw PiSowcom :-)

    > Ech, Ty jesteś chory i musisz się leczyć :-)

    A konkretnie?

  • 254. Data: 2011-02-08 08:49:43
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Kurcze, b. sorki oczywiście,
    - rzeczywiście, a nie jakoś inaczej:(

    Artur(m)

  • 255. Data: 2011-02-08 08:56:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja p......! Znowu! Nie chodzi o to, że masz włączać światła i wycieraczki
    > równocześnie, tylko jeżeli jesteś w stanie podjąć decyzje kiedy właczyć
    > wycieraczki, to ze światłami chyba tez nie powinienieś miec problemów?

    O to chodzi, że spora grupa kierowców bez problemu włączała wycieraczki,
    a jakoś, nie włączała świateł.
    Teraz nie mam problemów jak i większość.
    Jest oślepiające słońce, czy mżawka (mgła) - nie zapominamy włączać świateł.

    Artur(m)

  • 256. Data: 2011-02-08 09:09:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    To tylko męskie frustraty tak powiadają

    Prawdziwy mężczyzna panuje nad nerwami
    i "wali" argumentami...i wtedy wygrywa
    reszta to pseudoMacho.

    ...przecież to taaakie proooste...

    Artur(m)

  • 257. Data: 2011-02-08 09:15:01
    Od: "kądąwanie \"frąm\" ę" <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-07 21:38, *Kamrat* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Po trzecie, liczba wypadków miała spaść o 20% - spadła?

    W 2006 5243 osoby zabite
    W 2009 4572 osoby zabite - to już 13% mniej
    W 2010 (nie ma jeszcze na stronach kgp statystyk) poniżej 4000 zabitych,
    co daje już ponad 20% zabitych mniej niż w 2006.

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 258. Data: 2011-02-08 09:24:14
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Jakie zwiększenie bezpieczeństwa? Co ty bredzisz?

    Dobra, jak nie zrozumiałeś, to nie zrozumiesz.

    Pisz petycje o wsadzenie do więzienia posłów,
    którzy glosowali "za światłami".
    Zrób koalicję światłofobów, zbierz 100 000 podpisów
    pod projektem społecznym do Ustawodawcy
    i później lobbuj za ustawą.
    Ciesz sie, że nie będzie obowiązku jazdy dziennej na światłach
    Ja i tak jeździłem, jeżdżę, i będę jeździł, kropka.
    Mam nadzieje, że nie będziesz postawiony w sytuacji w której
    sparaliżowany będziesz myślał, "Gdyby tamten jechał na światłach,
    to mógłbym go wcześniej zauważyć i mogłoby być zupełnie inaczej.

    Nie będę z Tobą więcej dyskutował.
    Rób tak jak chcesz,
    lub zrób to co Ci podpowiedziałem.

    Artur(m)

  • 259. Data: 2011-02-08 09:47:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 09:09:53 +0100, "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    wrote:

    >To tylko męskie frustraty tak powiadają

    Być może.

    >Prawdziwy mężczyzna panuje nad nerwami
    >i "wali" argumentami...i wtedy wygrywa
    >reszta to pseudoMacho.

    Jak można dyskutować z Neelixem, który zafiksował się na jedno zdanie
    i je bez przerwy powtarza? Jak można z nim dyskutować, skoro na podane
    argumenty odpowiada wyzwiskami?

    P.S. Chory jestem i mnie wszystko wkurza, takie tumany jak On w
    szczególności.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 260. Data: 2011-02-08 09:50:45
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    kądąwanie \frąm\ ę <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > W 2010 (nie ma jeszcze na stronach kgp statystyk) poniżej 4000 zabitych,
    > co daje już ponad 20% zabitych mniej niż w 2006.

    BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
    A gdzie lata 2007 i 2008?