  • 261. Data: 2011-02-08 09:51:01
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2m02l6hm4vqcsvskuqn6cohmev4pubffca@4ax.com...

    > Być może.

    > Jak można dyskutować z Neelixem, który zafiksował się na jedno zdanie
    > i je bez przerwy powtarza? Jak można z nim dyskutować, skoro na podane
    > argumenty odpowiada wyzwiskami?
    >
    > P.S. Chory jestem i mnie wszystko wkurza, takie tumany jak On w
    > szczególności.

    Formę trzeba trzymać, i z Nelixem, i w chorobie:).

    Artur(m)

  • 262. Data: 2011-02-08 10:10:09
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > Pisz petycje o wsadzenie do więzienia posłów,
    > którzy glosowali "za światłami".
    > Zrób koalicję światłofobów, zbierz 100 000 podpisów
    > pod projektem społecznym do Ustawodawcy
    > i później lobbuj za ustawą.

    Synku, nie ma zupełnie takiej potrzebny. LOL

  • 263. Data: 2011-02-08 10:11:41
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ustawione światła mijania nikogo nei ośłepiają, kierowco teoretyku bez prawa
    > jazdy.

    A to ty myslisz, że światła oślepiaja tak jak lasery? Teraz rozumiem.
    To zjawisko nazywa się "olśnienie", znawco.
    http://www.pomiary-oswietlenia.slask.pl/olsnienie.ht
    ml

  • 264. Data: 2011-02-08 10:13:02
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    > u nas rozsądek wygląd tak że ludziska potrafią wyłączać światła po wjechaniu
    > na parking lub na uliczkę osiedlową :) potrafią jeździć bez świateł podczas
    > deszczu, światła włączają dopiero jak wyjeżdżają z uliczki osiedlowej czy
    > parkingu. Taki ci w RP oszczędny naród.
    >
    > imho lepiej jednak mieć nawyk wsiadam zapalam silnik włączam światła.

    A w Anglii był? Albo w Irlandii? Albo w Portugalii? Albo w Hiszpanii?
    Mam pytać dalej?

  • 265. Data: 2011-02-08 10:15:05
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > O to chodzi, że spora grupa kierowców bez problemu włączała wycieraczki,
    > a jakoś, nie włączała świateł.
    > Teraz nie mam problemów jak i większość.
    > Jest oślepiające słońce, czy mżawka (mgła) - nie zapominamy włączać świateł.

    Widocznie nie było takiej potrzeby.
    Ja teraz też nie właczam świateł, mój kolega też. I co?

  • 266. Data: 2011-02-08 10:15:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-08 09:50, *Kamrat* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
    > A gdzie lata 2007 i 2008?

    Jakie to ma znaczenie w kwestii pytania?
    No ale:
    2007 - 5583
    2008 - 5437
    Teraz czekam na kolejne tępe BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! w sprawie,
    ale odpisywał nie będę. Odsyłam w celu analizy na stronę:
    http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html
    A szczególnie do tej części raportów, która opisuje ilość wypadków z
    podziałem na miesiące.

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 267. Data: 2011-02-08 10:16:13
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Synku, nie ma zupełnie takiej potrzebny. LOL

    W kontekście tego co napisałeś - wolałbym być sierotą,
    niz się wstydzić.

    Artur(m)

  • 268. Data: 2011-02-08 10:17:26
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Mario <c...@o...pl> napisał(a):

    > No niestety :-(. Przez takich idiotów (nelix?) przeciwnicy świecenia w
    > zderzak słonecznego lipcowego dnia, są brani właśnie za idiotów.

    A konkretnie to o co ci chodzi?

  • 269. Data: 2011-02-08 10:20:07
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    ypadki_drogowe__raporty_roc
    > zne.html
    > A szczególnie do tej części raportów, która opisuje ilość wypadków z

    Powiedz, że żartujesz. Nikt nie moze być aż tak głupi!
    Rozumiem, że bez świateł w 2010 i 2009 byłby wzrost?
    A to ciekawe, bo w 1980 (bez świateł) było mniej wypadków niż w 2007 (ze
    światłami).
    Teraz czekam na tępą ripostę.

  • 270. Data: 2011-02-08 10:33:16
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Widocznie nie było takiej potrzeby.
    > Ja teraz też nie właczam świateł, mój kolega też. I co?

    Twardzi jesteście, nie ma co.
    Opornik w klapie też nosicie? Szacun stary, powaga.
    No taki odpór dawać władzy to jest coś, charakter trzeba mieć.
    Jak już przestaniesz płacić podatki, z ceny paliwa odliczysz sobie
    samodzielnie akcyzę na stacji a w sklepach detalicznych będziesz kupował bez
    vat to chyba cały naród zacznie o tobie śpiewać pieśni. Jak o Che...