  • 241. Data: 2011-02-07 21:56:45
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Dalej - idac twoim tokiem rozumowania, nocne oswietlenie rowerow to tez
    > jakas glupota i wymysl masonow,

    nie, idąc twoim natomiast tokiem rozumowania, powinno się nakazać
    świecenia lampek W DZIEŃ przez pieszych, montowania świateł na krowach,
    na psach i na wszystkim co może się znaleźć na drodze.
    Przy zderzeniu z krową, masz poważne uszkodzenia, a przecież
    nieoświetlona (nieświecąca) krowa w lesie...strach pomyśleć.

    pozdrawiam
    mario

  • 242. Data: 2011-02-07 21:58:57
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 13:53, topek pisze:
> [...]
    i-mysle-ze-rozsadek-wroci
    > W de nie ma tego obowiazku i ze 2-3x, raczej fuksem, uniknalem wypadku.
    > Gdy przy szarowce jakis turbodebil/nieuwazny kierowca brundym autem bez
    > swiatel jechal.
    >
    > To nie tak, ze jestem zwolennikiem jazdy na swiatlach mijania ale na
    > jakichkolwiek swiatlach ktore sa dobrze widoczne.
    > Wiec albo dobre LEDy albo mijania do jazdy w dzien.

    ale tu sobie przeczysz, bo nie każde mijania są widoczne w dzień, nie do
    tego zostały zaprojektowane.
    To nie tak, że jestem przeciwnikiem jazdy na światłach w dzień ale na
    takich co to ma sens. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 243. Data: 2011-02-07 22:03:18
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 15:11, topek pisze:

    > Jezdzenie na swiatlach jest co najmniej neutralne dla otoczenia.
    > Ja wrecz uwazam, ze pomocne bo lepiej widac auta z daleka.
    > Nikt nie cierpi z tego powodu ze jezdze na swiatlach.

    Tak, ale kwestia jest tego gdzie jest granica absurdu?
    Jak Ci każą jeździć w kasku, albo świecić światło w domu jak wyjeżdżasz
    na wakacje (np. żeby złodziej nie zauważył nieobecności), albo zakaz
    rejestrowania ciemnych samochodów (gorzej widoczne w lesie)? To też
    powiesz, że nikt nie cierpi a Ty od dawna jeździłeś w kasku?
    To tylko przykłady, nie jestem w stanie wymyśleć jakie debilizmy nas
    czekają. 20lat temu też bym nie wpadł na jazdę 24h na światłach :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 244. Data: 2011-02-07 22:04:41
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 15:24, topek pisze:

    > CUT

    > Zenujacy koles.
    > Po co ja sie w ogole na argumentacje sililem.
    > Przeciez od poczatku bylo wiadomo ze to "napiety na wszystko gotowy" fajter.

    No niestety :-(. Przez takich idiotów (nelix?) przeciwnicy świecenia w
    zderzak słonecznego lipcowego dnia, są brani właśnie za idiotów.

    pozdrawiam
    mario

  • 245. Data: 2011-02-07 22:27:46
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 21:35, Kamrat pisze:

    > Dziecko, czyżbyś twierdził, że nie da się jechac na rowerze 70 km/h?
    Nic takiego nie napisałem . Dzieckiem to sam jesteś i nadal nie umiesz
    czytać ze zrozumieniem, ale to Twój pronlem. Szkoda klawiatury na Ciebie

    Oskar Wilde

  • 246. Data: 2011-02-07 22:29:48
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 21:38, Kamrat pisze:
> [...]
    iec-automatyczne-swiatla,wi

    > Po pierwsze, artykuł ten nie mówi prawdy.
    ROTFL - kolejny spisek przeciw PiSowcom :-)
    > Po drugie, co światła do jazdy dziennej mają wspólnego ze światłami mijania.
    > Po trzecie, liczba wypadków miała spaść o 20% - spadła?

    > Jak wam, wykształciuchy, wiele nie trzeba do szczęścia.
    > Piwko, pilot od Tv i tefałen - całe wasze szczęscie.
    Ech, Ty jesteś chory i musisz się leczyć :-)

    Oskar Wilde

  • 247. Data: 2011-02-08 06:24:28
    Temat: Odp: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Gelino" <o...@t...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:sdmvk6hn1h6bab72dqje70h35q720mn8pk@4ax.com...

    > A jakiś komentarz? Nie zachowuj się jak typowy miłosnik PiS na
    > pręgierzu - link i spierdalam.

    Jak chcesz miec komentarze to słuchaj radia lub dolącz do kolesi
    spod budki z piwem, tam twoje miejsce i komentuj sobie.

  • 248. Data: 2011-02-08 07:25:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur(m) wrote:
    > Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trochę przypominasz mi "fotografa" który mówi "po co lampa błyskowa
    > w pełnym słońcu, przecież Ania (ciocia, szwagier) jest świetnie
    > oświetlona". Riposta jak "kulą w płot", żenada.
    >
    > Mało jeździłeś, lub jesteś nie spostrzegawczy (może dobrze widzisz,
    > ale nie potrafisz kojarzyć faktów).

    prawdopodobnei nie ma nawet prawa jazdy, taki kierowca teoretyk

  • 249. Data: 2011-02-08 07:35:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamrat wrote:

    > A to światła mijania nie mają żarówek?

    ustawione światła mijania nikogo nei ośłepiają, kierowco teoretyku bez prawa
    jazdy.

  • 250. Data: 2011-02-08 07:38:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Jan wrote:

    i-mysle-ze-rozsadek-wroci

    > U nas zdrowy rozsądek wygląda tak że ludzie mający światła dzienne
    > świecące tylko z przodu wcale nie przełączają na światła mijania w
    > przypadku pogorszenia warunków jazdy w dzień.

    u nas rozsądek wygląd tak że ludziska potrafią wyłączać światła po wjechaniu
    na parking lub na uliczkę osiedlową :) potrafią jeździć bez świateł podczas
    deszczu, światła włączają dopiero jak wyjeżdżają z uliczki osiedlowej czy
    parkingu. Taki ci w RP oszczędny naród.

    imho lepiej jednak mieć nawyk wsiadam zapalam silnik włączam światła.