    From: Mario <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Date: Tue, 08 Feb 2011 13:46:26 +0100

    On 2011-02-08 11:37, topek wrote:

    > Dla mnie jazda na swiatlach to nie jest zaden absurd tylko kolejny elemnt
    > podnoszacy bezpieczenstwo w ruchu drogowym, w ktorym nie poruszam sie tylko ja.
    > Nie raz, nie dwa swiatla uratowaly mi lub komus zycie.

    Ale to samo można powiedzieć o jeżdżeniu w kasku. Z pewnością mógłby
    uratować komuś życie. Czy równie chętnie zgodzisz się na jazdę w kasku?
    Żeby było jasne, mówimy o samochodzie a nie jednośladzie.

    > Dodatkowo problem uwazam, za wyolbrzymiany i straty z tego powodu dla
    > indywidualnego usera.
    > Wolno mi miec takie zdanie?
    > Dziekuje.

    Oczywiście :-). Dla mnie staniu w korku w słoneczny dzień z "mijania ON"
    to głupota. Wolno mi mieć takie zdanie? :-)

    > Twoj przyklad z zapalaniem zarowki w domu, gdy wyjezdzam na urlop ma sie nijak
    > do jazdy samochodem.
    > Jak mnie ktos okradnie to ja mam problem.
    > Jak sie ktos przeze mnie zabije, bo mnie nie zobaczy, to juz nie jest tylko
    > moj problem.

    Nie, wszyscy mamy problem bo "składamy" się wtedy na Twoje odszkodowanie.

    > A pisdzielskiej propagandzie mowie: "stop i basta"

    Też za nimi nie przepadam ale gdyby mieli uwalić ten nakaz to zagłosuję ;-)

    pozdrawiam
    mario