  • 11. Data: 2009-07-10 16:37:40
    Temat: Re: Czy to już dobry czas na zakupy?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kyniu pisze:

    > Jedyne czego mu ewentualnie brakuje - jesli to dla przyszlego uzytkownika
    > moze byc brak - to krecenia filmow. Ma lepsza matryce (tak, mniej pikseli,
    > ale mniejsze szumy, lepsze oddanie barw, obraz z 40D jest bardziej
    > plastyczny)

    Obawiam się, że po resajzie z 15 do 10Mpx będzie odwrotnie.

    > , ma dwa wyswietlacze (w praktyce bardzo istotne - przeklada sie
    > na wygode i zuzycie akumulatorow), ma bardziej ergonomiczna obsluge, i tak
    > dalej i tak dalej.

    Mogę się zgodzić co do ergonomii. Pobór prądu w nowych lustrach jest tak
    niski, że to już nie jest problem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-07-10 20:04:12
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "satta" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    > dziękuje za kontruktywna opinię:) (w przeciwienstwie do kocich pomruków).

    acha czyli nie wiedzialeś że mozna czekać na okazję i ... nie kupić w końcu
    ....to dobrze że ci kolega podpowiedział :-)

    miłego czekania, ciekawe czy za 2 tygodnie jak znajdziesz ofertę w sklepie
    xxx nizszą o 200 zeta to bedziesz wiedział że to już czas na zakupy czy
    zapytasz znowu ? ja idę pstrykać fotki, wolę to robic latem bo więcej
    okazji niż zimą :-)

  • 13. Data: 2009-07-10 21:29:57
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Kyniu wrote:

> [...]
    > uzytkownika moze byc brak - to krecenia filmow. Ma lepsza matryce
    > (tak, mniej pikseli, ale mniejsze szumy, lepsze oddanie barw, obraz z

    A co to oznacza "lepsze oddanie barw" i "obraz jest bardziej plastyczny"?!!!
    Bo to jakaś megabzdura jest prawdopodobnie...

    > ma dwa wyswietlacze (w praktyce bardzo
    > istotne - przeklada sie na wygode i zuzycie akumulatorow), ma

    Taaaaaa straszne to ma znaczenie... po prostu tak niesamowite czy zrobisz
    400 czy 450 fotek, że głowa mała... (bo i tak albo sobie gripa kupisz albo
    dodatkowy akumulatror i to zarówno do 500D jak i do 40D).

    > bardziej ergonomiczna obsluge, i tak dalej i tak dalej.

    Dawaj to dalej, nie badz wiśnia ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 14. Data: 2009-07-10 21:57:15
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 23:29:57 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > A co to oznacza "lepsze oddanie barw" i "obraz jest bardziej plastyczny"?!!!

    To jest moja subiektywna, niemierzalna i nieweryfikowalna opinia.

    > Bo to jakaś megabzdura jest prawdopodobnie...

    Waz slowa.

    > Dawaj to dalej, nie badz wiśnia ;)

    Jesli dyskusja ma miec taki poziom to daruje sobie.

    Kyniu

  • 15. Data: 2009-07-12 13:44:49
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Kyniu wrote:

    > To jest moja subiektywna, niemierzalna i nieweryfikowalna opinia.

    Aha, czyli przykładów ani innych konretów nie bedzie?!

    > Waz slowa.

    Tonuj opinie.

    > Jesli dyskusja ma miec taki poziom to daruje sobie.

    Wiedzialem :-]

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj