  • 1. Data: 2009-07-10 10:35:37
    Temat: Czy to już dobry czas na zakupy?
    Od: "satta" <s...@m...com>

    Witam,

    Pewnie zaraz Grupowicze mnie zakrzyczą, ale noszę się z zamiarem zakupu EOS
    500D (stara lustrzanka - tez Canon = pozostanie mi osprzet - jest juz
    baaardzo wsylużona). Minęło juz kilka miesięcy od premiery (opadły emocje,
    mniej reklam, pojawiły się inne konkurencyjne propozycje na rynku etc.) Stąd
    ostatnimy czasy cena body zatrzymała się na poziomie nieco poniżej 3000 PLN
    (w porównaniu ze starszym bratem = 450D - nie jest już taka wysoka). Czy
    myślicie zatem, że to dobry moment na zakup tego sprzętu. Proszę mi tylko
    nie pisać, że "każdy moment jest zły", "każdy jest dobry", albo "poczekaj do
    eos 600D" etc.

    Pozdrawiam,

    Satta

    P.S. Myślę, że każdy kto stał przed koniecznością wymiany wysłużonego
    aparatu miał taki dylemat (chyba, że nie liczy się z pieniędzmi albo z
    innych powodów (np. zawodowych) zmuszony był do zakupu na już).

  • 2. Data: 2009-07-10 10:40:29
    Temat: Re: Czy to już dobry czas na zakupy?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "satta" <s...@m...com> napisał w wiadomości

    >Czy myślicie zatem, że to dobry moment na zakup tego sprzętu. Proszę mi
    >tylko nie pisać, że "każdy moment jest zły", "każdy jest dobry", albo
    >"poczekaj do eos 600D" etc.

    Inaczej mowiąc oczekujesz tylko jednej odpowiedzi potwierdzającej Twoje
    przypuszczenia ?

    > P.S. Myślę, że każdy kto stał przed koniecznością wymiany wysłużonego
    > aparatu miał taki dylemat (chyba, że nie liczy się z pieniędzmi albo z
    > innych powodów (np. zawodowych) zmuszony był do zakupu na już).

    I co jak ktos ci napisze "za 2 miesiące będzie taniej" to co zrobisz ?
    bedziesz czekał ? a jak w tym czasie skoczą kursy walut, zatonie statek z
    aparatami to co ? stać cię to kupuj a nie stac to nie kupuj

  • 3. Data: 2009-07-10 10:57:14
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > wysoka). Czy myślicie zatem, że to dobry moment na zakup tego sprzętu.
    > Proszę mi tylko nie pisać, że "każdy moment jest zły", "każdy jest dobry",

    Ja tam przeważnie kupuję sprzęt który jest już sporo czasu na rynku i jak po
    pewnym czasie sprawdzam ceny to okazuje sie że cena spadła bardzo mało albo
    nawet wzrosła. Ale ja po prostu nie mam wymagań żeby mieć "najnowszy na
    rynku". A co do czasu to w tym tygodniu euro spada dośc mocno więc może coś
    tam sie wahnie u nas z cenami.

  • 4. Data: 2009-07-10 10:58:45
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > bedziesz czekał ? a jak w tym czasie skoczą kursy walut, zatonie
    > statek z aparatami to co ? stać cię to kupuj a nie stac to nie kupuj

    A ja pomogę... ;-)

    Rozwiązanie jest proste: albo potrzebujesz tego aparatu teraz -
    kupujesz i koniec. Albo możesz trochę zaczekać - kupujesz taniej w
    październiku. Lubisz porównywać oferty, polować na okazje (czasem 24
    godzinne) i bierzesz pod uwagę, że możesz się nie doczekać - kupujesz w
    grudniu. Jesień i zima to dla Ciebie martwy sezon? (jak dla większości)
    - kupujesz na wiosnę/przed następnym urlopem/wakacjami (+ 1 miesiąc
    na zapoznanie sprzętu). Koniec.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 5. Data: 2009-07-10 11:06:17
    Od: "satta" <s...@m...com>

    dziękuje za kontruktywna opinię:) (w przeciwienstwie do kocich pomruków).

    satta

  • 6. Data: 2009-07-10 14:38:01
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:35:37 +0200, satta napisał(a):

    > P.S. Myślę, że każdy kto stał przed koniecznością wymiany wysłużonego
    > aparatu miał taki dylemat (chyba, że nie liczy się z pieniędzmi albo z
    > innych powodów (np. zawodowych) zmuszony był do zakupu na już).

    Skoro masz do wydania 3 kPLN na body to rozwaz 40D.

    Kyniu

  • 7. Data: 2009-07-10 14:38:45
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > aparatu miał taki dylemat (chyba, że nie liczy się z pieniędzmi albo z
    > innych powodów (np. zawodowych) zmuszony był do zakupu na już).
    ***
    A czy jutro nie ma jakiejs promocji w MM ? drugi produkt w połowie ceny czy
    coś w tym stylu, wziąść body + słoik i to co tańsze wyjdzie zaa połowę ceny

    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-07-10 14:42:06
    Od: Olek <o...@u...eu>

    satta wrote:
> [...]
    > EOS 500D (stara lustrzanka - tez Canon = pozostanie mi osprzet - jest
    > juz baaardzo wsylużona). Minęło juz kilka miesięcy od premiery (opadły

    proponuję Ci rozważyć kupno 40D w podobnej cenie...

  • 9. Data: 2009-07-10 15:41:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kyniu pisze:

    > Skoro masz do wydania 3 kPLN na body to rozwaz 40D.

    Trochę tego nie rozumiem - aparat starszy i technicznie pod każdym
    względem słabszy...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-07-10 16:15:06
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 17:41:33 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Trochę tego nie rozumiem - aparat starszy i technicznie pod każdym
    > względem słabszy...

    Jedyne czego mu ewentualnie brakuje - jesli to dla przyszlego uzytkownika
    moze byc brak - to krecenia filmow. Ma lepsza matryce (tak, mniej pikseli,
    ale mniejsze szumy, lepsze oddanie barw, obraz z 40D jest bardziej
    plastyczny), ma dwa wyswietlacze (w praktyce bardzo istotne - przeklada sie
    na wygode i zuzycie akumulatorow), ma bardziej ergonomiczna obsluge, i tak
    dalej i tak dalej.

    Kyniu