  • Data: 2013-05-15 01:40:17
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 maja 2013 01:12:01 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > Masz wideo jak powinien zachowac sie policjant w podobnej sytuacji.
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=g9fwe_NEerE
    >

    > Jak ktos nie zna angielskiego.
    >

    > Facet ajko kierowca byl na bani, ona wysiadała i zaczęła policjantowi
    >
    > po prostu przeszkadzac twierdzac ze jest w ciaży i musi isc do kibla i
    >
    > ze jest amerykanka na amerykanskiej ziemi.
    >
    > Policjant poprosił ją by pozostała w samochodzie i jeśli nie bedzie
    >
    > wykonywać jego poleceń to zostanie aresztowana i ze to co robi jest po
    >
    > prostu obstrukcją i można za to odpowiedziec przed sądem.

> [...]

    Jak by nie patrzeć na to zdarzenie to z obydwu stron byli żule. Z tym że jeden był
    podcięty a drugi na państwowej służbie. Odgrywali się do samego końca łącznie z
    zapakowania gościa do izby wytrzeźwień. Facetem miał się kto zaopiekować, a i 6
    promili nie miał żeby wymagał fachowej opieki. Mam znajomego. Ma sąsiada policjanta.
    Kiedyś sąsiad przerysował mu samochód. Następnego dnia znajomy poszedł upomnieć się o
    swoje. Policjant podcięty i agresywny. Zrobiła się awantura. Sprawca zrobił jakiś
    dziwny ruch i znajomy zwyczajnie dał mu w ryja. Potem jeszcze poprawił bo tamten
    podskakiwał. Co zrobił policjant następnego dnia. Poszedł i go podpierdolił że pobił
    policjanta. Znajomy miał świadków, innych sąsiadów i pomimo tego ledwo się wybronił.
    W stanie wojennym był taki kawal. Po co milicjantom długie białe pałki. Bo jak idzie
    trzech milicjantów i jeden student żeby mu wpierdolili. A jak idzie trzech studentów
    i jeden milicjant to żeby mógł niewidomego udawać. Od komuny w policji nic się nie
    zmieniło. W dalszym ciągu przyjmują żuli do służby. W Policji powinni być tacy ludzie
    jak napisałeś. Gość podskoczył to kajdanki i do aresztu a potem sprawa do sądu. A nie
    jak na tym filmiku że pokazują że są władzą. Władza to Sejm a oni są stróżami prawa.
    Mają bronić tych co sami się nie mogą obronić. Za to im płacimy.