  • Data: 2013-05-14 14:02:01
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację. Zachowanie policjantów jest naganne i zamiast do telewizji powinno
    znaleźć się u prokuratora. Nie wolno nikogo poniżać a oni to zrobili. Zrobili jeszcze
    coś. Nie udzielili mu pomocy po użyciu gazu.

    Ciężka sytuacja.Sporo w niej niewiadomych np: czy Policjantka pokazuje
    odznakę dopiero w 1:10 przed psikaniem gazem czy Policjant który mówi
    zaraz się dowiesz kim.... 0:50 wcześniej nie przedstawił się kim jest,
    po co kamerzysta pokazuje zegar 0:38 do 0:41 kiedy jest kocioł? Gdy
    byłem pijany podczas zatrzymania Policjanci chcieli mnie sprowokować do
    agresji ale że jestem spokojny i nie dyskutowałem i nie stawiałem oporu,
    ruszyłem w dalszą drogę do domu.

    Mężczyzna nie podporządkował się do poleceń Policjantów i nie miał na
    tyle siły żeby powalić obydwu Policjantów na ziemię a rozpoczął ujadanie
    mordą co wywołało eskalacje przemocy. Zatrzymany Mężczyzna był pod
    wpływem alkoholu co od razu dyskwalifikuje go z jakiej kol wiek racji.