    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Date: Sun, 24 May 2009 12:21:38 +0200
    <gv1rko$r57$1@inews.gazeta.pl> <gv2pup$3dl$1@inews.gazeta.pl>
    <gv4kg6$aam$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.0905221127350.532@quad>
    <gv5vd3$c4e$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.0905222352080.576@quad>
    <gv8fuq$547$1@inews.gazeta.pl> <gv8m99$2ur$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@4...com>
    <gv8qri$loe$1@inews.gazeta.pl>
    <r...@4...com>
    <gv95i0$cuc$1@inews.gazeta.pl> <4a181dc7$1@news.home.net.pl>
    <gv9v0k$neg$2@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>

    adam wrote:
    > To trochę bez sensu bo to co już opisałeś to jakiś koszmar, który nie
    > powinien się zdarzyć normalnej firmie. Warto by było już teraz wiedzieć
    > jaki konkretnie model należy szczególnie pieczołowicie obejrzeć.

    Wiesz co... ale z drugiej strony nie chciałem robić nieuzasadnionej
    nagonki na sklep/firmę. Nieładnych szczegółów jest jednak więcej, znacznie
    więcej i jak dostanę komputer (to już jutro, bo się śle kurierem) to
    opiszę sprawę dokładniej i z szczegółami.

    > Pytam bo w planach mam Latitude serii e5500 e5400 e6400 e6500 i nieco
    > mnie Twoje boje zmroziły ponieważ myślałem, że zafunduję sobie spokój.

    Ja dokładnie tak samo myślałem, że jak wydam 6 tysięcy na komputer który
    powinien mieć absolutnie wszystko i w specyfikacji ma naprawdę porządny
    ekrnan... to będę miał spokój na cztery lata (tyle było gwarancji).
    Niestety.

    Kolega z którym pracuje ma e6400 albo e6500. Klnie na czym świat stoi z
    jego powodu, jak chcesz mogę dopytać o szczegóły. Tak różnorodnej i fajnej
    historii serwisowej nie miał, ale z tego co mówił to by tego nie polecił.

    > Ja nie pytam kto Cię tak dotąd kołuje, tu istotnie pośpiech przed
    > załatwieniem sprawy może nie być wskazany.

    Jutro się okaże czy ponad dwu-miesięczne bujanie się w wszelkie naprawy
    coś dało. W końcu w serwisie wymienili po raz kolejny kilka części. Jak
    rozmawiałem z nimi to powiedzieli mniej więcej "tak widać, ale to jest
    normalne, zresztą normalna osoba tego nie zobaczy...". No poniżej
    wszelkiej krytyki.
    Jutro będą detale w tej sprawie.

    --
    ,~