eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Thu, 8 Apr 2010 08:05:51 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <hpjrnk$328$1@news.onet.pl>
    References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <pgt0j60hr8t1$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl> <hp5jtp$m8p$1@news.onet.pl>
    <1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl> <hpf7pk$ja1$1@news.onet.pl>
    <1psu1ozssljy5$.dlg@oldfield.org.pl> <hphcir$v2u$1@news.onet.pl>
    <hphdqi$2o6$1@news.onet.pl> <2sxpggsqi8f5$.dlg@oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270706740 3144 91.150.222.21 (8 Apr 2010 06:05:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Apr 2010 06:05:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271304
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:2sxpggsqi8f5$.dlg@oldfield.org.pl...
    > Dnia Wed, 7 Apr 2010 09:56:25 +0200, Jurand napisał(a):
    >
    >> Poza tym rozwiązanie przez Ciebie proponowane będzie mogło działać tylko
    >> w
    >> warunkach obiegu zamkniętego - inaczej woda z bypassu "wyleci" do jeziora
    >> i
    >> będziesz miał taaaaką stablizację temperatury.
    >
    > Woda z By-passu nie wyleci do jeziora, tylko z powrotem do pompy wody.

    Chyba jak ją o to będziesz prosił.

    Sytuacja bowiem jest taka - masz jeden wlot i jeden wylot wody z silnika.
    Chodzi mi o te "króćce", które wystają bezpośrednio z głowicy, czy też
    bloku - jak sobie tam wolisz wyobrazić ;)
    Układ, który sugerujesz, że zadziała, to układ otwarty, w którym na wlocie
    masz wpływającą do termostatu wodę z jeziora plus wodę z bypassu - w
    zależności od temperatury wody z bypassu masz otwarty jeden lub drugi zawór
    termostatu. Rozpatrujesz więc 2 przypadki:

    1. Otwarty zawór bypassu - woda wlatuje do silnika, grzeje się, wylatuje z
    silnika i ... i w jaki sposób ona ma "wiedzieć", że ma się skierować do
    bypassu, a nie np. na zewnątrz do jeziora? Przecież termostat masz na WLOCIE
    do silnika, a nie na jego wylocie? Na wylocie możesz dać jedynie prosty
    trójnik, który wystarczy w sytuacji, gdy masz 2 obiegi ZAMKNIĘTE, a nie
    jeden otwarty.

    2. Zamknięty zawór bypassu - woda wlatuje do silnika, chłodzi go, wylatuje z
    silnika do jeziora.

    Teraz wytłumacz mi, o mistrzu sterowania obiegiem wody, w jaki sposób chcesz
    przekonać tą wodę, żeby z bypassu nie spieprzała do jeziora, tylko grzecznie
    do tego bypassu wróciła?

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: