-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Wed, 7 Apr 2010 09:35:10 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <hphcir$v2u$1@news.onet.pl>
References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <pgt0j60hr8t1$.dlg@lepper.institute.com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl> <hp5jtp$m8p$1@news.onet.pl>
<1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl> <hpf7pk$ja1$1@news.onet.pl>
<1psu1ozssljy5$.dlg@oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270625691 31838 91.150.222.21 (7 Apr 2010 07:34:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 07:34:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270832
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:1psu1ozssljy5$.dlg@oldfield.org.pl...
> Dnia Tue, 6 Apr 2010 14:01:01 +0200, Jurand napisał(a):
>
>> Interesujące rozwiązanie. Ma jedną wadę - nie będzie działało. Jak
>> wyobrażasz sobie "stabilizację temperatury wody wlatującej do silnika"
>> przy
>> zamkniętym, z oczywistych względów, termostacie i doprowadzonej do obiegu
>> wodzie zaburtowej o temperaturze c.a. 20 stopni.
>
> Banalnie. Tak jak to miały silniki V6 koeln z Granady.
> Termostat miał dwa zawory, a nie jeden. Zamykając dolot z chłodnicy
> jednocześnie otwierał dolot z by-passu tejże.
To dlaczego takie rozwiązanie jest lepsze, niż zwykły termostat na wylocie,
stabilizujący temperaturę wypływającej z silnika wody? Dopóki silnik nie
osiągnie temperatury roboczej, będzie zamknięty, potem pozostanie delikatnie
uchylony.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.10 09:56 Jurand
- 07.04.10 18:24 Plumpi
- 07.04.10 18:29 Plumpi
- 07.04.10 19:00 Plumpi
- 07.04.10 19:09 Plumpi
- 07.04.10 19:18 Plumpi
- 07.04.10 19:29 Plumpi
- 08.04.10 00:07 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 00:08 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 00:14 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 00:24 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 05:27 Jackare
- 08.04.10 08:05 Jurand
- 08.04.10 23:32 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 23:36 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg