-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Tue, 6 Apr 2010 23:45:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <1psu1ozssljy5$.dlg@oldfield.org.pl>
References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <pgt0j60hr8t1$.dlg@lepper.institute.com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl> <hp5jtp$m8p$1@news.onet.pl>
<1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl> <hpf7pk$ja1$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270590596 3316 77.236.9.21 (6 Apr 2010 21:49:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 21:49:56 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270762
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 6 Apr 2010 14:01:01 +0200, Jurand napisał(a):
> Interesujące rozwiązanie. Ma jedną wadę - nie będzie działało. Jak
> wyobrażasz sobie "stabilizację temperatury wody wlatującej do silnika" przy
> zamkniętym, z oczywistych względów, termostacie i doprowadzonej do obiegu
> wodzie zaburtowej o temperaturze c.a. 20 stopni.
Banalnie. Tak jak to miały silniki V6 koeln z Granady.
Termostat miał dwa zawory, a nie jeden. Zamykając dolot z chłodnicy
jednocześnie otwierał dolot z by-passu tejże.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.10 23:50 Adam Płaszczyca
- 06.04.10 23:50 Adam Płaszczyca
- 07.04.10 01:18 Jackare
- 07.04.10 09:35 Jurand
- 07.04.10 09:56 Jurand
- 07.04.10 18:24 Plumpi
- 07.04.10 18:29 Plumpi
- 07.04.10 19:00 Plumpi
- 07.04.10 19:09 Plumpi
- 07.04.10 19:18 Plumpi
- 07.04.10 19:29 Plumpi
- 08.04.10 00:07 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 00:08 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 00:14 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 00:24 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=