  • Data: 2009-03-17 21:21:38
    Temat: Re: Czy sie oplaca wymienic aparat?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mrz., 21:12, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:
    > Użytkownik <j...@a...at> napisał

    > Poważnie? Twierdzisz, ze w matrycach CCD odstępy między elementami
    > światłoczułymi można dowolnie zmniejszać wraz z wymiarami poszczególnych
    > elementów światłoczułych? Naprawdę nie ma tu żadnych ograniczeń
    > technologicznych?

    > Może konkretnie - na drugą stronę czego?

    nie jestem nastrojony teraz do rzeczy technicznych.
    gralismy dzisiaj water music Haendla.
    znasz ? piekna harmonia , zajebista - partia na moj instrumnet -
    powala .
    jeszcze pulsuje w glowie.
    podpowiem tylko a reszte na pewno znajdziesz w sieci.
    powaznym problemem w cmosach jest to, iz warstwa wzmacniaczy czyli
    tranzystory sa umieszczone pomiedzy warstwa soczewek a swiatloczula .
    one przyslaniaja padajace swiato - ograniczaja rzeczywita wielkosc
    pixela , jego czulosc
    od niedawna udalo sie technologicznie opanowac produkcje matryc , w
    ktorych te tranzystory umieszczona z tylu za warstwa swiatloczula - to
    powazny uzysk.
    Jeszcze ich w naszych aparatach nie ma , ale wktrotce maja sie ukazac.

    w matrycach ccd ten problem nie wytepuje , gdyz nie sa w niej
    zintegrowane wzamcniacze.

    mysle ze reszty doczytasz

    XXX