-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
Date: Tue, 16 Feb 2010 11:41:27 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 60
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <5...@n...onet.pl>
References: <t...@4...com>
NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1266316888 29800 213.180.130.17 (16 Feb 2010 10:41:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Feb 2010 10:41:28 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.53
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221
Firefox/3.5.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:582203
[ ukryj nagłówki ]> On Mon, 15 Feb 2010 23:37:12 +0100, kogutek wrote:
> >>[...]
> >Klamek, szyb i podłokietników nie muszą modernizować. Jaki widzisz problem ze
> >zrobieniem pokrywy silnika elektrycznego żeby pasował do korpusu skrzyni biegów?
>
> Ale zazwyczaj te samochody maja jednak sporo zmian, zeby byly
> oszczedniejsze.
>
> Miejsce na akumulatory trzeba zrobic, system hamulcowy
> przeprojektowac, ogrzewanie zmienic,
>
> >Albo zrobienie wałka głównego do skrzyni z całości a nie dzielonego. Elektryczny
> >obywa się bez biegów. Ze skrzyni może zostać obudowa z mechanizmem różnicowym.
> >Jakiś problem z poduszkami do elektrycznego widzisz? W przemyśle a nie w
> >Internecie takie zmiany wprowadza się w dwa tygodnie. Po miesiącu może ruszyć
> >produkcja detali.
>
> No coz, ja znam tylko inne przemysly. Tam sie w sumie tez produkuje
> wyrob jakies 16rh, i to recznie, a klient czeka 2 miesiace.
>
> >Po co
> >podajesz linka do Wikipedii. To najgorsze źródło wiedzy. Każdy oszołom może
> >sobie coś napisać. Na dodatek link nie dotyczy zautomatyzowanej produkcji
> >silników elektrycznych. Jak coś podajesz to rób to z głową.
>
> A czytales ten link ? Dotyczy za to zautomatyzowanej produkcji
> silnikow spalinowych. Mowisz ze nieprawda ?
>
> >Ja nie piszę ze
> >zabraknie prądu. Piszę że go nie ma. Nie ma w tej chwili w dostatecznej ilości.
> >To że nie ma 20 stopnia zasilania to wynik kryzysu. System energetyczny każdego
> >rozwiniętego kraju jest w stanie zasilić samochody robione w pojedynczych
> >egzemplarzach przez dziwaków. I nie wydoli jak by z 1% transportu miało się
> >opierać na samochodach elektrycznych.
>
> spokojnie wydoli nawet wiecej.
>
> J.
>
>
>
Jakich zmian? Opony węższe w nich zakładają. Wywalają wszystko z wyjątkiem
mechanizmu różnicowego ze skrzyni biegów. Zakładają ogrzewanie na benzynę.
Zaporożec miał takie ogrzewanie zakładane seryjnie to i mercedes sobie poradzi.
Włosi nie mieli problemu żeby do cienkiego wsadzić akumulatory. Robili cienkiego
w wersji elektrycznej. Dyskusja jest o silnikach elektrycznych a nie spalinowych
i link umieściłeś żeby udowodnić swoje zwidy że teraz niemożliwe. Widać że nie
masz pojęcia o czym piszesz skoro napisałeś ze system wydoli. W Ameryce padł
system od klimatyzatorów. Jeden samochód to dziesięć do dwudziestu
klimatyzatorów. Jak ruscy w zeszłym roku zakręcili część gazu co wysyłali do
Europy to padały systemy energetyczne w Grecji, Rumuni, Bułgarii i sporo innych
państw było blisko kreski. Rządy zrobiły rzut na taśmę i zakazały sprzedaży
zwykłych żarówek żeby trochę prądu przybyło. A tak przy okazji. W tv przelotem
widziałem reklamę elektrycznej renówki. Jakoś nie widać kolejek w sklepach z
renówkami. Te całe oszczędności to pieprzenie tak małej grupy ludzi że się w
statystykach nie mieszczą. Jak przyjdzie czas na samochód elektryczny to będzie.
Teraz nie jest nikomu do niczego potrzebny to go nie ma i długo go nie będzie.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.10 11:16 Sergiusz Rozanski
- 16.02.10 11:32 RoMan Mandziejewicz
- 16.02.10 11:53 Sergiusz Rozanski
- 16.02.10 11:49 RoMan Mandziejewicz
- 16.02.10 12:02 Sergiusz Rozanski
- 16.02.10 12:07 Dariusz Zolna
- 16.02.10 12:21 Jarosław Sokołowski
- 16.02.10 13:07 entroper
- 16.02.10 13:08 entroper
- 16.02.10 13:34 RoMan Mandziejewicz
- 16.02.10 13:37 J.F.
- 16.02.10 13:47 J.F.
- 16.02.10 15:48 Pszemol
- 16.02.10 15:46 Pszemol
- 16.02.10 15:33 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=