eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy samemu wymienic płyn chłodniczy?Re: Czy samemu wymienic płyn chłodniczy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!eweka.nl!lightspeed.ewe
    ka.nl!postnews.google.com!y6g2000prk.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy samemu wymienic płyn chłodniczy?
    Date: Thu, 22 Apr 2010 05:49:06 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <d...@y...googlegroups.com>
    References: <4bd009fe$0$19182$65785112@news.neostrada.pl>
    <hqpcv2$q78$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271940547 20202 127.0.0.1 (22 Apr 2010 12:49:07 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Apr 2010 12:49:07 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y6g2000prk.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274635
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22 Kwi, 13:46, "macko" <k...@i...pl> wrote:
    >Układ w Astrze odpowietrza się sam.

    wg ww ksiazki to prawie... ;)

    "* Silniki 1,4 i 1,6 dm3 ośmiozaworowe:
    odłączyć przewód elektryczny od czujnika tem
    peratury i wykręcić czujnik. Czujnik temperatu
    ry mieści się przy kolektorze dolotowym {patrz
    rys. D 0966). Wlewać ciecz do zbiornika wyró
    wnawczego, aż zacznie wypływać przez otwór
    po wykręconym czujniku. Wkręcić z powrotem
    czujnik (10 N-m) i podłączyć przewód elekt
    ryczny.
    * Silniki szesnastozaworowe: wykręcić śru
    bę z łbem walcowym w obudowie termostatu
    (patrz rys. C 8416). Wlewać ciecz do zbiornika
    wyrównawczego, aż zacznie wypływać przez
    otwór po wykręconej śrubie. Wkręcić śrubę
    z zastosowaniem masy uszczelniającej, na
    przykład Opel 1503166.
    * Wlać ciecz chłodzącą do zbiornika wyrów
    nawczego, do znaku "KALT"."


    "Uwaga. W silnikach ośmiozaworowych 1,7;
    1,8 i 2,0 dm3 układ chłodzenia po wlaniu
    cieczy odpowietrza się samoczynnie w trakcie
    nagrzewania silnika.
    * Zakręcić korek na zbiorniku wyrównawczym
    do oporu.
    * Uruchomić i nagrzać silnik, aż otworzy się
    termostat. Dolny przewód chłodnicy jest wtedy
    gorący.
    * Sprawdzić szczelność układu chłodzenia.
    * Wyłączyć silnik i pozostawić do ostudzenia.
    * Jeszcze raz sprawdzić poziom cieczy chło
    dzącej i ewentualnie uzupełnić.
    * Zamontować z powrotem osłonę dolną chło
    dnicy."

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: