  • Data: 2015-08-31 11:02:58
    Temat: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rAzor" <b...@r...kobylka.ru> napisał w wiadomości
    news:mrqj9l$u7o$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > ubranku, bierze się za wykręcanie korka (a to święta rzecz!) i niepytany
    > wyciąga pistolet od Vervy98, kiedy ja zwyczajowo hulam na zwykłej 95?
    > Dlaczego za każdym razem muszę tłumaczyć gamoniowi, że jeżdżę na takiej i
    > nie mam zamiaru wdawać się w jego teorie na temat oszczędności, spalania,
    > mocy itd? Ja chcę tylko zatankować i zrobić to tak, jak się myje zęby czy
    > oddaje stolec. Sam, bez pomocy czy towarzystwa.
    > Są lepsi - zajeżdżam na wałbrzyską stację Shella - ha!, a jakże - gościu
    > wyskoczył, mało kapci nie pogubił i wyciąga
    > NitroPowerShellSuperHeterodineGasolineFireStarter98.

    Ja ostatnio widziałem nalewaczy 2 lata temu. Na Lotosie mieli nakaz z góry
    pomagać, żeby klient nie musiał się męczyć. Pytali się jakie paliwo.
    Na Shellu mieli parcie na sprzedaż nowego paliwa i namawiali wszystkich na
    tę nowość.

    > Czego oni ode mnie chcą? :-)

    Twoich pieniędzy, żeby zadowolić swojego szefa. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    --