  • Data: 2015-09-01 09:05:49
    Temat: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2015 o 08:57, s...@g...com pisze:
    > Miales szanse nie spotkac bo to dosyć rzadka "moda".
    > Na wiekszosci stacji sklad to 1-2-3 osoby i prawie wszyscy za kasami.
    > Ale jak trafi sie taki "lotny" stacyjny to jest upierdliwy jak cholera bo to jest
    właśnie jego zadanie.

    często tankuję na Shellu gdzie chyba są dwie takie lotne osoby,
    wystarczy powiedzieć 'sam naleję', 'dziękuję', 'poradzę sobie' i nikt
    mnie nie namawia po kilka razy.
    Tankowałem też na innych Shellach gdzie był 'stacyjny' i nikt mnie nie
    namawiał.
    Dla mnie największym plusem na stacji jest pojemnik z płynem do szyb
    (nie z wodą, a płynem) - raz na kilkaset km trzeba z szyby zmyć brudy
    których nie wyciera już wycieraczka...

    > Miejmy nadzieję że to sie nie upowszechni.
    >
    > Mi też sie nie zdarzył taki co by mi premium wlał ale żonie chyba raz wlali bo sie
    nie pokapowała.

    jak zaproponują "werwę" to odmawiam i nikt na siłę nic nie wlewa.

    Łukasz