  • Data: 2015-08-29 19:14:28
    Temat: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** rAzor pisze tak:

    > Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo? Dlaczego na każdym
    > Orlenie, jeszcze zanim wygramolę się zza kierownicy już startuje
    > gostek w czerwonym ubranku, bierze się za wykręcanie korka

    nie na każdym Orlenie

    > Dlaczego za każdym razem muszę tłumaczyć gamoniowi

    To nawet fajne. Skoro sam pcha ryj to można go zbesztać. Pudziesz ty!
    Do budy! Burek leżeć!

    Ja przeważnie podnoszę rączki w górę i udaję że wkręcam żarówki po
    łódzku i krzyczę nie jestem kaleką, poradzę sobie, nie jestem kaleką,
    poradzę sobie...

    > Mało tego, wchodzę do kasy, a tam dwie kolejki, jak za Gierka za
    > mięsem. No tak - zamiast osobnej kasy dla zgłodniałych Januszy i
    > Grażyn, a osobnej dla tankujących, przy każdej serwują te posrane
    > kabanosy w wacianej bułce.

    Tankuj w nocy kiedy jest mniej ludzi, bachory śpią. Mniejszy ruch to
    mniej śmierdzi hot dogami. Wpadam na wdechu żeby nie czuć smrodu
    parówek i kawy z ekspresu, ciach karta, pin i długa.

    Jak chcesz im dopiec to poproś o żetony do odkurzacza na 99% nie maja i
    ktoś musi zaginać do maszyny wybrać.

    --
    Syneczku babcia dzwoniła. Przeprasza, że w tym miesiacu przyśle
    tylko 1200zł