  • Data: 2015-08-31 09:01:22
    Temat: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 02:46:23 UTC+2 użytkownik rAzor napisał:

    > Naprawdę działa mi to na nerwy - mam jeszcze opcję na "Bliskiej", bo mam
    > blisko, Z "zapalniczkami" sobie już poradzę (- trzy razy nie!, paliwo z
    > piątki proszę!), ale won mi od korka, szyb i poziomu oleju!
    > Pomału dojdą do tego, że zanim zapłacisz za paliwo będziesz musiał
    > obejrzeć miejscową galerię dinozaurów i posłuchać wykładu o katastrofie
    > sprzed 60mln lat - dinozaury są na handlowym topie).

    Chyba masz większego pecha niż ja bo mimo że robię dosyć spore trasy to na stacjach
    które są tanie (ale firmowe) bardzo sporadycznie trafiają mi się tacy
    sprzedawcy/obsługa.

    To że zapytaja o karte, czy odbębnią regułkę o promocji napoju mi nie zawadza bo
    wystarczy spokojne dziękuję i nie dopytują drugi raz.

    Tacy kreatywni wciskacze narazie nie są popularni.
    IMHO ten pomysł umrze bo ile musial by taki ludek nawciskać żeby zarobić na swój zus?

    Lukasz Sczygiel