  • Data: 2018-08-06 05:00:01
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo, skoro masz rozum i z niego korzystasz to się nie zagapisz,
    > nie zamyślisz tylko masz możliwość zrobienia tego co powinieneś.
    > Jak rozumu braknie to zaczyna się kombinowanie: zagapił się,
    > zaszokowało go tak ze nie zareagował, przysnął.

    A mimo to sam przyznajesz ze zdarza ci sie zamyslec.
    Po prostu miałes szczescie ze dotychczas w tym momencie ktos ci nie
    wyjechał...

    > Tak.
    > Nie dowierzam ludziom więc nawet wjeżdżając na zielonym obserwuje
    > co robią inni i czy któryś nie chce we mnie wjechać lub zajechać
    > mi drogi. Co oznacza że się nie zamyślę.

    A rozumiem. Czyli zmieniłes zdanie. To zmienia postac rzeczy.
    I wracamy do przeswiadczenia o własnej niemylnosci i zajebistosci...

    > To że jesteś chamem już zauważyłem, nie wiedziałem że rżniesz
    > głupa, po prostu uznałem że taki jesteś.

    Naprawde nie wyłapałes ze to było o Tobie? Oczywiście ze wyłapałes. Po
    prostu rzniesz dalej głupa udając zen ie zrozumiałes...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?