  • Data: 2018-08-06 12:21:57
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-05 o 20:45, Shrek pisze:

    > No widzisz. Ty jesteś pan idealny, a ja się wypierdoliłem, choć tak
    > obiektywnie to w zasadzie nie powinienem.
    >
    > Pytanie kto jest lepszym kierownikiem w takim razie. Ty bez gleby i
    > samokrytyki, czy ja po szlifie z odrobiną pokory?
    >
    > PS - ogólnie wyglądasz mi na takiego, co to jeszcze wypadek zaliczy.
    Samochodem jeżdżę ponad 35 lat a rowerem, motorowerem, ciągnikiem prawie 50,
    wypadku ze swojej winy nie miałem, raz mi baba zajechała drogę zaa
    winkla do tego kilka stłuczek na parkingu i to wszystko.
    Wypadek każdy może zaliczyć, ale moje prawdopodobieństwo jest mniejsze.

    > Ktoś statystycznie musi, a ty ze swoim nieco powiększonym ego stanowisz

    Pilnuj lepiej swojego, ja już długo jeżdżę i doświadczenie mam, cały czas
    przewiduję i myślę na drodze za innych, dlatego jeżdżę bez wypadku.
    Więc odstosunkuj się ode mnie bo widzę że brakuje argumentów i zaczynają
    się wycieczki osobiste.

    --
    Pozdr
    Janusz